فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک در نخستین همایش عاملیت‌‌های فروش قطعه عنوان کرد:

رضایت مشتری در گرو تامین قطعات و ارائه خدمات با کیفیت است

عصر خودرو- نخستین همایش عاملیت‌های فروش قطعات یدکی سایپایدک در هتل المپیک برگزار شد.

رضایت مشتری در گرو تامین قطعات و ارائه خدمات با کیفیت است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی سایپایدک، مهندس مصطفی وحیدزاده در سخنانی در این همایش اظهار داشت: سطح دسترسی به قطعات و خدمات از مهمترین عوامل موثر در بهبود کیفیت کار است.

    وی ادامه داد: عاملیت‌های فروش با توسعه توزیع قطعات اصلی با قیمت مناسب، می‌توانند سهم بسزایی در گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش سایپا داشته باشند.

    مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر تمرکز بر شناسایی نیازها، تامین و توزیع به موقع قطعات، حفظ و نگهداری عاملیت‌های وفادار را از جمله برنامه‌های مهم سایپایدک در حوزه بازرگانی برشمرد.

    مهندس وحیدزاده در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات سایپایدک در حوزه مقابله با توزیع قطعات تقلبی و بی کیفیت اشاره کرد و افزود: قطعات غیر اصلی و غیر ایمن، به مصرف کننده و منافع شرکت زیان وارد می‌کند، لذا عاملین فروش باید  در زمینه مقابله با توزیع قطعات بی کیفیت پیش قدم باشند. یکی از مشکلاتی که سایپایدک در سالهای اخیر با آن مواجه بوده رشد روزافزون قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار است که موجب تحمیل هزینه‌های گزاف به مالکان خودرو می‌گردد. لذا مدیریت بازرسی شبکه و امداد سایپایدک با همکاری نهادهای مربوطه در اتاق اصناف و سازمان تعزیرات حکومتی اقدامات قابل توجهی را در خصوص مقابله با قطعات تقلبی در بازار انجام داده است.
    وی گفت: همه ما از جمله عاملین فروش، وظیفه داریم مشتری را به استفاده از قطعات اصلی عادت دهیم. تأمین به ‌موقع قطعات، سرعت در ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان از مهمترین برنامه‌های شرکت سایپایدک است و انتظار می‌رود با تحقق این برنامه‌ها ضمن کاهش هزینه‌ها و گسترش خدمات نوین، در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا نقش تأثیرگذاری را ایفا نماییم.
    مدیرعامل سایپایدک اظهار کرد: رابطه ما با عاملیت‌های فروش، رابطه برنده – برنده است و در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های سایپایدک این موضوع مورد توجه قرار گرفته است. ما همواره حامی عاملیت‌ها بوده‌ایم و در شرایط دشوار اقتصادی آنها را کنار خود داشتیم. اکنون نیز یک خانواده هستیم و در تمام تصمیماتی که می‌گیریم منافع عاملیت‌ها را لحاظ می‌کنیم.

    مهندس وحیدزاده با اشاره به اینکه افزایش و تامین رضایت مشتری در گرو دسترسی مناسب به قطعات و خدمات است، ادامه داد: مشتری انتظار دارد که از خدمات مناسب به همراه قطعات با کیفیت استفاده کند، لذا وظیفه ما در سایپایدک این است که این شرایط را برای مشتری فراهم کنیم و عاملیت‌های فروش در این زمینه در خط مقدم قرار دارند.

    وی به گارانتی تمام قطعات به عنوان یکی دیگر از اقدامات شرکت سایپایدک در سال جاری اشاره کرد و گفت: با این طرح چنانچه مشتریان به  یکی از مراکز تعمیرگاهی مراجعه کنند و قطعه‌ای بر روی خودروهای آنها نصب شود و یا از عاملیت‌ها قطعه‌ای را خریداری کنند، یک سال مسؤولیت گارانتی این قطعه بدون پیش شرط بر عهده شرکت سایپایدک بوده و ما این خدمت را وظیفه خود می‌دانیم.

    معاون بازرگانی سایپایدک:
    شبکه گسترده توزیع قطعه از مزیت‌های رقابتی سایپایدک است

    پیش از سخنان مدیرعامل سایپایدک، مهندس سیدعباس میرحسینی معاون بازرگانی سایپایدک در سخنانی اظهار داشت: شبکه گسترده توزیع قطعه از مزیت‌های رقابتی سایپایدک است و ما بخاطر برخورداری از چنین شبکه‌ای به خود می‌بالیم.

    وی ادامه داد: این همایش در جهت تقویت، توسعه و تغییر در رویکردهای فروش برگزار شده است.

    میرحسینی افزود: یکی از اهداف سایپایدک، افزایش و جلب رضایت مشتری است و تامین و توزیع قطعات با کیفیت با قیمت مناسب از عوامل اصلی در این زمینه می‌باشد.

    معاون بازرگانی سایپایدک اظهار کرد: افزایش سطح دسترسی به قطعات از مهمترین اهداف سایپایدک در بخش بازرگانی است و افزایش حس اعتماد در مشتریان یکی از دغدغه‌های ارزشمند سایپایدک است که در این زمینه تامین قطعات به صورت انحصاری از تامین کنندگان معتبر داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

    وی با اشاره به طرح تشخیص اصالت قطعه در سایپایدک، ادامه داد: عاملین فروش، بازوهای اجرایی سایپایدک در بازار هستند و نقش موثری در تقویت حس اعتماد مشتریان دارند.

    میرحسینی گفت: ما به دنبال توسعه، آموزش و تقویت عاملین فروش هستیم و برای افزایش سهم بازار نیازمند تغییر رویکرد و روشهای فروش هستیم.

    معاون بازرگانی سایپایدک ادامه داد: تعامل دوسویه با عاملیت‌ها به منظور افزایش سهم بازار از جمله مواردی است که در رابطه با عاملیت‌ها مد نظر قرار دارد و ما به دنبال تغییر رویکردها در روشهای فروش هستیم.

    میرحسینی از گسترده شدن فروش شبکه‌ای عاملیت‌ها خبر داد و افزود: در آینده نزدیک برای کلیه عاملین، شبکه فروش ایجاد خواهیم کرد.

    در این همایش که با هدف هم افزایی در جهت رشد سهم سایپا از بازار قطعات یدکی، راهبری بازار قطعات یدکی در بخش فروش قطعات و استفاده از نظرات و پیشنهادهای عاملان فروش برگزار شد، عاملیت‌های برتر فروش قطعات در سال 93 و 9 ماهه سال 94 در سه بخش طلایی، نقره‌ای و برنزی  مورد تجلیل قرار گرفتند.

    همچنین در بخش دیگری از این همایش مدیرعامل شرکت فیکسن کره جنوبی، از شرکای تجاری سایپایدک، در سخنانی به معرفی محصولات این شرکت پرداخت و از توسعه روابط تجاری با سایپایدک خبر داد.

    بنابر این گزارش، شرکت سایپایدک در سالهای اخیر به منظور افزایش رضایت مشتریان طرح‌های متنوعی را در بخش فروش قطعه به مرحله اجرا رسانده است تا ضمن افزایش سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی، مشتریان نیز از دسترسی بهتری به قطعات اصلی و با کیفیت داشته باشند که از جمله این اقدامات می‌توان به تغییر در نحوه سفارش گذاری، تامین و توزیع قطعات، طرح اصالت قطعه و همچنین مقابله با تولید و توزیع قطعات تقلبی و بی کیفیت اشاره کرد.

    همچنین در این همایش که با حضور بیش از 450 عامل فروش قطعات یدکی برگزار شد، درباره برنامه‌های آتی در حوزه تامین و توزیع قطعات نیز تبادل نظر شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو