فونیکسریمکسبهتام

فراری برندگان مسابقه طراحی خود را اعلام کرد

عصر خودرو- شرکت فراری برندگان مسابقه مدرسه طراحی برتر خود را اعلام کرد.

فراری برندگان مسابقه طراحی خود را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اتوگاید، طرح "مانیفستو" که توسط دانشجویان دانشگاه ISD-Rubika Valenciennes, ارائه شده موفق شد جایزه "گرن پریمیو آسولوتو" را از آن خود کند.

براساس اعلام این خودروساز ایتالیایی طرح مانیفستو کامل ترین طرح در بین تمام طرح های حاضر بوده و یک تصویر منسجم از یک خودرو را نشان می‌داده است.

هیئت داوران این مسابقه همچنین به مکانیسم تماشایی باز شدن دربهای خودرو در این طرح اشاره کرده و تمرکز روی نمای بیرونی، داخل کابین را تحسین کرده است.

فراری همچنین تاکید کرده که طرح FL از سوی رامون ایگورف تنها طرحی بوده که روی کابین خودرو تمرکز داشته است.

فراری افزود: FL با بهره گیری از یک شکل غیرمتعارف استفاده از مواد لوکس و باکیفیت را به جای فیبرکربن و چرم انتخاب کرده است.

در آخر جایزه "پریمیو اسپشال" نیز به طرح مفهومی "دی اسفرا" از سوی دانشجویان دانشگاه هونگیک کره جنوبی رسیده است. این جایزه به طرحی که بیشترین رای آنلاین را بدست آورده ارائه می‌شود.

این مسابقه در مرحله اول با شرکت 50 دانشگاه شروع میشود و در مراحل بعدی طرحهای منتخب به هشت و در نهایت به چهار مورد می‌رسند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط