فونیکسریمکسبهتام

آخرین شرایط جدید فروش شرکت ایرتویا اعلام شد

تویوتا Rav۴ ۲۰۱۶ به بخشنامه جدید ایرتویا اضافه شد

عصر خودرو- شرکت ایرتویا در راستای اهداف خود در جهت تسهیل خرید و بهره مندی طیف بیشتری از هموطنان عزیز از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا در بخشنامه جدید فروش خود شرایط بسیار متنوع و جذابی را در نظر گرفته است.

تویوتا Rav۴ ۲۰۱۶ به بخشنامه جدید ایرتویا اضافه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این بخشنامه مواردی همچون، تخفیفات نقدی تا سقف 4 میلیون تومان و بیمه بدنه رایگان برای خرید های نقدی، وام خرید خودرو تا سقف 70 میلیون تومان برای خرید های اقساطی دیده می شود.
    همچنین شرایط اقساطی نیز به دو صورت کوتاه مدت(6 تا 9 ماهه) بدون بهره و بلند مدت (تا 24 ماهه) با کارمزد 18% نیز در بخشنامه جدید اضافه شده است.
    لازم به ذکر است در این بخشنامه امکان پیش خرید خودرو های لکسس و تویوتا نیز با سود مشارکت تا سقف 28% فراهم شده است.
    همچنین اضافه شدن خودروی  روفور  مدل 2016 در بخشنامه جدید به چشم می خورد.
    این خودرو با تغییراتی در ظاهر با چهره جدید و از حیث فنی مشابه نسل موفق پیشین خود و با پیشرانه 2.5 لیتری وارد بازار می شود .
    از جمله تغییرات ظاهری شکل گرفته در طراحی این خودرو به مواردی همچون طرح جدید و جذاب چراغ های جلو و عقب، سپر های جلو و عقب و جلو پنجره می توان اشاره کرد.
    تیپ فول خودروی روفور با امکانات کاملی نظیر سنسور های پارک در عقب و جلو، دوربین عقب، تنظیم اتوماتیک نور چراغ جلو    (Auto Leveling)، امکان انتخاب نحوه رانندگی به صورت ECO,SPORT,NORMAL، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو، صفحه نمایشگر و نویگیشن ، تنظیم برقی صندلی راننده، سیستم ورود بدون کلید با استارت دکمه ای، سان روف،کروز کنترل، صندوق برقی صندوق عقب، آینه های تاشو برقی ... به فروش میرسد.
    برای مشاهده قیمت و شرایط فروش به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو