فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس (۳)

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس

عصر خودرو- آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه موتورسیکلت ،قطعات،لوازم یدکی،موتورهای برقی،هیبری و تجهیزات وابسته صبح امروز در ضلع جنوبی محل نمایشگاه های مصلای تهران برگزار شد.

برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی ایران رایدکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این مراسم در حضور جمعی از مسئولان انجمن های مرتبط با صنعت موتورسیکلت و مسئولان ارشد تولیدکننده و واردکننده موتورسیکلت برگزار شد و برخی از مسئولان در آن به سخنرانی پرداختند.
    خاکزاد ، دبیر اجرایی نمایشگاه ایران رایدکس ضمن اشاره به رشد 35 تا 40 درصدی حضور شرکت ها در دومین دوره نمایشگاه ایران رایدکس از حضور حدود 18 شرکت خارجی به صورت مستقیم در این نمایشگاه خبر داد.
    در ادامه بهروززاده رییس هیات مدیره انجمن موتورسیکلت در واکنش به مصوبه جدید ممنوعیت شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری از ابتدای مهر 95 به واکنش منطقی این انجمن برای ارتقاء سطح موتورسیکلت ها اشاره کرد و افزود :

    دیگر مانند گذشته به چنین مسایلی از موضع قدرت واکنش نمی دهیم چرا که از این نوع واکنش ها بازخورد منفی گرفته ایم . بهروز زاده در ادامه ضمن اشاره به این نکته که حدود 80درصد بستر صنعت و محصولات ما در حوزه موتورسیکلت چینی است افزود:

    چینی ها برای تبدیل موتورسیکلت های کاربراتوری از ما زمان خواسته اند و برای تغییر این شرایط نیاز به زمان بیش تر داریم.

    منصوری ریاست اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت در ادامه این مراسم ضمن انتقاد شدید از آمار اعلامی مسئولان پیرامون میزان آلایندگی موتورسیکلت ها این آمار را غیر کارشناسی خواند.

    وی در ادامه در واکنشی عجیب موتورسیکلت های برقی کنونی بازار را اسباب بازی خطاب کرد و گفت : تصور نمی کنم یک موتورسیکلت برقی که کار راه انداز باشد را بتوان با قیمتی کمتر از 15 میلیون تومان به بازار عرضه کرد.

    وی همچنین در پایان از عرضه کنندگان موتورسیکلت های برقی خواست تا توجه بیش تری به خدمات این توع موتورسیکلت ها داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم