فونیکسریمکسبهتام

کمپینی برای رها شدن از شر مینی‌بوس‌های فرسوده تهران

عصر خودرو: امروز ۲۹ دی‌ماه شهروندان تهرانی با گروه نفس همراه شده‌اند و طومار درخواست نوسازی ۱۲۰۰ مینی‌بوس‌ فرسوده شهر تهران را امضا می کنند.

کمپینی برای رها شدن از شر مینی‌بوس‌های فرسوده تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴:۰۰
  • کمپینی برای رها شدن از شر مینی‌بوس‌های فرسوده تهران
  • کمپینی برای رها شدن از شر مینی‌بوس‌های فرسوده تهران
  • کمپینی برای رها شدن از شر مینی‌بوس‌های فرسوده تهران

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین؛ گروه نفس باهمکاری موسسه حیات وحش میراث پارسین امروز از ساعت 7 تا 11 صبح، در پایانه مینی بوس‌رانی تجریش (میدان تجریش، ‌روبروی امامزاده صالح، ابتدای خیابان مقصودبیک، داخل پایانه اتوبوس‌رانی) با بادکنک‌هایی مشکی به نشانه آلودگی هوا و نصب طومار دور تا دور چند دستگاه مینی بوس فرسوده به آگاه سازی و جمع‌آوری امضا از اهالی این پایانه و رهگذران پرداختند.
طبق گفته اعضای گروه نفس تاکنون بیش از هزار و دویست امضا جمع آوری شده است و گروه هم اکنون فعالیت خود را در پایانه مینی‌بوس‌رانی آزادی (در ضلع شمال‌غربی میدان آزادی؛ جنب پایانه اتوبوس‌رانی و نزدیک به ایستگاه مترو خط 4 و خیابان برادران رحمانی) آغاز کرده است و تا ساعت 16 نیز در آنجا فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

اعضای نفس می‌گویند: ما در این رویداد در پی جمع‌آوریِ 20 هزار امضا برای مطالبۀ 1200 مینی‌بوس جدید و با کیفیت که هر کدام 17 صندلی دارند، هستیم تا پس از آن اقدامات و پیگیری‌های بعدی را به عمل آوریم.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط