فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه قم:

روزانه ۱۰ هزار خودرو در آزادراه قم- گرمسار تردد می‌کند

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه قم گفت: با توجه به حجم کم ترافیکی در آزادراه قم-گرمسار و وجود ۳ خط عبوری که به‌طور میانگین روزانه حدود ۱۰ هزار نفر از این مسیر عبور می‌کنند، سبب شده به این تصمیم برسیم که ۲ تیم گشت پلیس برای این مسیر کافی است.

روزانه ۱۰ هزار خودرو در آزادراه قم- گرمسار تردد می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد در پاسخ به چرایی حضور کمرنگ پلیس در جاده قم- گرمسار اظهارداشت: با توجه به حجم کم ترافیکی در این مسیر و وجود 3 خط عبوری که به‌طور میانگین روزانه حدود 10 هزار نفر از این مسیر عبور می‌کنند سبب شده به این تصمیم برسیم که 2 تیم گشت پلیس برای این مسیر کافی  است.

    رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم بابیان اینکه به دلیل عدم استقبال مردم که از میزان عوارض گلایه‌مند هستند سبب شده این جاده آن‌گونه که باید به شرایط مطلوب تردد نرسد، تصریح کرد: در حال حاضر پاسگاه پلیس‌راه در عوارضی فعال است و رسیدگی که مسائلی همچون تصادفات، امور خدماتی و کروکی را انجام می‌دهند.

    وی با تأکید بر اینکه با توجه به حجم ترافیکی می‌تواند هرلحظه نیروی کمکی را به این مسیر اضافه کرد، افزود: یکی از عمده مشکلات این مسیر که باید تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی موردتوجه دستگاه‌های امر باشد روشنایی به‌ویژه در ورودی کاشان- گرمسار و پل‌های دارای ارتفاع است.

    به گفته رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم، زیرگذرهایی در این جاده تعبیه‌شده که لازم است به‌سرعت تکمیل و تسطیح شود تا مسیر عبور دستگاه‌های امدادی و پلیس برای رسیدن به محل حادثه در طول این جاده تسریع پیدا کند.

    جمشیدی‌راد خاطرنشان کرد: کیلومتر 40 تا 74 این محور فاقد آنتن دهی تلفن همراه است که خود می‌تواند امدادرسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات رانندگان را با مشکل جدی مواجه کند، همچنین نبود اماکن رفاهی و پمپ‌بنزین در محور قم- گرمسار باید به‌طورجدی موردتوجه قرار گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو