فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم:

حوادث ترافیکی ۴۸ ساعت گذشته قم ۱۳ مجروح و یک کشته برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن ۱۳ نفر و فوت یک نفر در حوادث ترافیکی ۴۸ ساعت گذشته قم خبر داد.

حوادث ترافیکی ۴۸ ساعت گذشته قم ۱۳ مجروح و یک کشته برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدرضا حسنی اظهار داشت: برخورد کامیون با موتورسیکلت در بلوار امام علی(ع) منجر به فوت راکب موتورسیکلت که آقای حدودا 25 ساله بود در محل تصادف شد.

    وی گفت: بالگرد اورژانس 115 در یکصدو هفتاد و یکمین پرواز خود به محل حادثه بر اثر واژگونی خودرو پژو در محور قم - سلفچگان با 2 مجروح اعزام شد که در این حادثه، ابتدا آمبولانس و پرسنل اورژانس زمینی به محل اعزام شده بودند پس از ارزیابی مشخص شد متأسفانه حال مجروحان وخیم و بدحال است که سریعا درخواست بالگرد شد.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: از تعداد 384 نفر منتقل شده توسط بالگرد اورژانس قم 360 نفر محروح حوادث ترافیکی جاده‌ای و مابقی بیماران داخلی و قلبی و تنفسی و مادر باردار، مسمومیت، سقوط، برق گرفتگی، غرق شدگی و غیره بوده است که تمامی بیماران فوق شرایط اورژانسی و فوریتی داشته و وجه مشترک همه بیماران و مجروحان منتقل شده حضور پرسنل اورژانس زمینی بر بالین آنها و انجام اقدامات اولیه قبل از اعزام بالگرد است.

    وی بیان کرد: واژگونی خودرو در بلوار الغدیر 2 مجروح بدحال برجای گذاشت که 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز شهید بهشتی منتقل کردند.

    حسنی گفت: برخورد پراید با مانع در کهک چهار مجروح برجای گذاشت که 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز نکویی انتقال دادند.

    وی با اشاره به مسمومیت 12 نفر با گاز مونواکسید کربن افزود: خانواده سه نفره و همچنین 9 نفر دیگر به دلیل استفاده از ذغال چوب برای تولد گرما دچار مسمومیت شدند.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص یک مورد دیگر مسمومیت افزود: یک خانواده چهار نفره با گاز مونواکسید کربن به دلیل خروج لوله بخاری از محل اصلی دچار مسمومیت شدند.

    وی بیان کرد: برخورد 2 موتورسیکلت به صورت شاخ به شاخ در کوه خضر نبی در مکان جمعه بازار متأسفانه پنج مجروح برجای گذاشت که سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به مرکز نکویی انتقال دادند.

     

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو