فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۵۲۵»

هفته هوای پاک باید به سال پاک تبدیل شود

عصر خودرو- رییس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: راهکارهای کاهش آلودگی هوا بر همگان مشخص و مبرهن است و تنها نیاز به اجرا دارد که امیدواریم با اجرای این اقدامات هفته هوای پاک به سال هوای پاک تبدیل شود.

هفته هوای پاک باید به سال پاک تبدیل شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهدی چمران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورا با اشاره به هفته هوای پاک گفت: هفته ای که در آن هستیم به نام هفته ی هوای پاک نام گذاری شده است که از 29 دی ماه تا 5 بهمن ماه می باشد و البته یکی از آلوده ترین روزها هم در همین هفته به ثبت رسید .

    وی ادامه داد : سالهاست که با معضل آلودگی هوا مواجه هستیم حال انکه راهکار های کاهش آلودگی هوا بر همگان مشخص است و تنها باید به جای صحبت کردن به این راهکارها عمل شود.

    رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امیدواریم با اجرایی شدن مواردی از قبیل توسعه حمل و نقل عمومی شاهد تبدیل هفته هوای پاک به سال هوای پاک باشیم.

    چمران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع برگزارکنندگان انتخابات اشاره کرد و این سخنان را با اهمیت و راهگشا دانست و تصریح کرد: عمل به سخنان رهبری بهترین روش است و امیدواریم با این سخنان راهگشا انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم.

    چمران همچنین به درگذشت دو تن از بازیکنان سرشناس سرخابی ها اشاره کرد و افزود: درگذشت رضا احدی و همایون بهزادی که برای نسل ما چهره نام آشنایی بود را گرامی می داریم .

    بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، وی به ذکر وقایع تاریخی ایام هفته هم پرداخت و گفت: 4 بهمن روزی است که در سال 57 رژیم شاهنشاهی اعلام کرد همه فرودگاه های کشور برای ممانعت از ورود اما (ره) تعطیل می باشد اما همگان شاهد بودیم که امام (ره) در 12 بهمن ماه ورودی قهرمانانه به میهن داشتند.

    رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به روند تصویب بودجه دولت اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در بودجه دولت به جای آنکه مترو در اولویت نخست باشد در اولویت سوم است حال انکه توسعه مترو اولین گام برای داشتن هوای پاک یا حداقل غیر آلوده است.

    چمران در خاتمه با اشاره به حذف تیم امید ایران در راه رسیدن به المپیک 2016، گفت: تیم امید تلاش خود را کردند و ما به این تلاش ارج می نهیم .

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو