فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۵۲۶»

نوسازی ۲۰ هزار تاکسی فرسوده سهم عمده‌ای در کاهش آلودگی هوا دارد

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران خواستار توجه ویژه به تاکسی‌های فرسوده تهران شد و گفت : در شهر تهران حدود ۲۰ هزار تاکسی فرسوده وجود دارد که نوسازی آنها می‌تواند نقش عمده‌ای در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

نوسازی ۲۰ هزار تاکسی فرسوده سهم عمده‌ای در کاهش آلودگی هوا دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محسن سرخو در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای شهر گفت: در زمان بودجه‌بندی نگاه ما باید به تکالیف و اولویت‌های برنامه 5 ساله باشد در حالی که شهرداری در لایحه‌ای که به شورا ارائه داده تکالیف و اولویت‌ها را لحاظ نکرده است که به طور مثال می‌توان به حوزه حمل و نقل اشاره کرد.

    وی ادامه داد: با توجه به فرصت‌های جدیدی که برای ما پیش آمده به ویژه در سال 95 و در زمینه سرمایه‌گذاران خارجی به نظر می‌رسد باید توجه ویژه‌ای به این منابع درآمدی داشته باشیم به ویژه آنکه ما از دولت منابعی هم می‌خواهیم و باید از این سرمایه‌گذار‌ی‌ها استفاده کنیم.

    در این جلسه همچنین احمد دنیا مالی با اشاره به موارد مطرح شده در کمیسیون فرعی کلان شهرها در هیئت دولت گفت: در کمیسیون فرعی کلان شهرها بحث پسماند مطرح بود که بر اساس آن دولت مصوبه‌ای دارد در مورد پسماند که کل قیمت تمام شده در یک دوره 5 ساله از مردم اخذ شود این مورد اگر در تهران عمل نشود در شهر ستان‌ها با مشکل مواجه خواهند شد. اعضای این کمیسیون تاکید کردند شورای اسلامی شهر تهران در یک دوره دو ساله نسبت به این امر مبادرت ورزد.

    ابوالفضل قناعتی نیز با اشاره به طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از سوی دولت، خواستار توجه ویژه به تاکسی‌های فرسوده تهران شد و گفت : در شهر تهران حدود 20 هزار تاکسی فرسوده وجود دارد که نوسازی آنها می‌تواند نقش عمده‌ای در کاهش آلودگی هوا تهران داشته باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو