فونیکسریمکسبهتام

آئودی نخستین شاسی بلند تمام برقی در بلژیک تولید کرد

عصر خودرو- کارخانه «Brussels» نخستین آئودی تمام برقی را تولید خواهد کرد. علاوه بر این باتری‌های سایر برند‌های فولکس واگن را نیز در آینده‌ای نزدیک تولید می‌کند.

آئودی نخستین شاسی بلند تمام برقی در بلژیک تولید کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز،  این کمپانی که در بروسل واقع است، تبدیل به نخستین مکان برای تولید شاسی بلند‌های تمام برقی گروه خودروسازی فولکس واگن خواهد شد. آئودی که متعلق به گروه فولکس واگن است، اعلام کرد که قصد دارد به منظور ایجاد فضا برای تولید شاسی بلند‌های تمام برقی شبکه کارخانه‌های خود را مجددا سازماندهی کند. این شرکت قصد دارد خط تولید مدل هاچ‌بک A1 خود را به کارخانه‌ای در شهر ماروتل اسپانیا منتقل کند. آئودی Q3 که اکنون در اسپانیا تولید می‌شود، از این به بعد در شهر «گیور» در مجارستان تولید خواهد شد.

    کارخانه «بروسل» تولید نخستین شاسی‌بلند تمام برقی لوکس «آئودی»، که بر پایه مدل مفهومی «e-tron Quattro» است، را در اوایل ماه سپتامبر آغاز می‌کند. این خودرو با داشتن سه موتور الکتریکی مسافت 311 مایل (هر مایل برابر 1.6 کیلومتر است) را طی می‌کند. این محصول هنوز دارای نام رسمی نیست. با این حال آئودی اعلام کرده است که در میان مدل‌های «Q7» و «Q5» قرار خواهد گرفت. به این معنا که نام آن احتمالا A6 خواهد بود. تولید انبوه این خودرو در سال 2018 آغاز خواهد شد. کارخانه بروسل همچنین باتری‌های «لیتیومی-یونی» را تولید کرده است که توسط آئودی و دیگر برند‌های فولکس واگن استفاده می‌شود.

    پیش‌تر در همین ماه، فولکس واگن از یک مینی بوس در نمایشگاه «CES» در لاس وگاس پرده‌برداری کرد. مدیر بخش اتومبیل‌های فولکس واگن یک برنامه چهار بخشی برای محصولات جدید در نظر گرفته است، از جمله روی آوردن به سوی خودرو‌های تمام الکتریکی. تولید ماشین‌هایی که به طور کامل به اینترنت دسترسی دارند، خودرو‌های بدون نیاز به راننده و یک تجربه تعاملی بین مشتریان از بخش‌های دیگر این برنامه است.

    به گفته اسکات کیوگ، مدیر عامل کمپانی آئودی آمریکا، یک چهارم تمامی خودرو‌های آئودی تا سال 2025 برقی خواهند بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو