فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد:

زمین‌گیر شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در برف و کولاک

انتقال مادر باردار و رهاسازی ۱۸۹ خودرو از برف

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به آغاز بارش برف و وقوع کولاک در ۷ استان کشور گفت: برف و کولاک در جاده‌های این استان‌ها بیش از ۱۰۰۰ نفر را زمین‌گیر کرد که امدادگران به امدادرسانی به آنها پرداختند.

زمین‌گیر شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر در برف و کولاک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، ناصر چرخساز از بارش برف و وقوع کولاک در 7 استان کشور خبر داد.

    وی گفت: امدادگران تا ساعت 21 شب گذشته در 4 جاده اصلی سقز - دیواندره، زنجان - تبریز، سپیدان - یاسوج و قزوین - الموت شرقی و جاده‌های فرعی 7 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، فارس، قزوین، کردستان و مازندران به امدادرسانی پرداختند.

    رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در این محورها امدادگران 1065 را که در برف گیر کرده بودند نجات داده و خدمات امدادی به آنها ارائه کردند.

    وی با اشاره به انتقال یک خانم باردار که در برف گیر افتاده بوده به مراکز درمانی گفت: 189 خودرو نیز از برف رهاسازی شده است.

    به گفته چرخساز امدادرسانی در محورهای اشنویه - ارومیه، مهاباد - سردشت، چایپاره - چالدران، تکاب - شاهین دژ، ماکو - شوط، مریوان - سقز، بانه - سقز، چالوس - کرج و گرمی - اردبیل ادامه دارد

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط