فونیکسریمکسبهتام

سقوط مرگبار تریلی و پژو به دره

عصر خودرو- برخورد یک دستگاه تریلی و پژو و سقوط به دره منجر مرگ یک تن را بدنبال داشت.

سقوط مرگبار تریلی و پژو به دره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجانشرقی گفت:بدنبال برخورد و سقوط به دره و آتش سوزی خودرو سواری پژو و تریلی در اتوبان جاده قره چمن - میانه,منجر به مرگ  1 تن  شد.

    حسینقلی زاده گفت: مورخه 1394/11/05  امروز دوشنبه در جاده قره چمن- میانه, حوالی قره چمن, برخورد سواری پژو تریلی و بدنبال آن سقوط آن به دره و آتش گرفتن خودروها, منجر به مرگ 1 تن شد.

    وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت 18:10 به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان بستان آباد , پایگاه اورژانس 115 قره چمن بمحل حادثه اعزام شد و با توجه به اینکه خودروها آتش گرفته بودند کرده بود, عوامل آتشنشانی, هلال احمر و راهداری نیز بمحل اعزام شده و پس از تلاش مجموع این عوامل, تکنسینهای اعزامی مرگ 1تن راننده پژو را در صحنه حادثه تائید کردند.

    حسینقلی زاده گفت:اکثرا حوادث ترافیکی در نزدیکی شهرها روی میدهد و علل اصلی این حوادث خواب آلودگی و خستگی راننده است , که شاید با لحظه ای استراحت راننده, شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط