فونیکسریمکسبهتام

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

عصر خودرو- پلیس راهنمائی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه - هفتم بهمن ماه - تا ساعت 24 روز جمعه - 9 بهمن ماه- از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
    تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیرجریان ترافیک مانعی ندارد.
    تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.
    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه - 9 بهمن - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 17:30 تا 23 روز جمعه- 9بهمن ماه- از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
    در محور هراز تردد تمام تریلرها در محور هراز ممنوع است. تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه- هفتم تا 9 بهمن ماه- از محور هراز ممنوع اعلام شد.
    در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه- 9 بهمن ماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
    مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو