فونیکسریمکسبهتام

همراه با وام بدون بهره و ۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان

بزرگترین جشنواره سال رنو آغاز شد

عصر خودرو- شرکت نگین خودرو؛ نماینده رسمی RENAULT فرانسه در ایران، همزمان با آغاز ماه بهمن اقدام به راه اندازی بزرگترین جشنواره سال رنو نموده است.

بزرگترین جشنواره سال رنو آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شکوهی مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو افزود: نگین خودرو در این طرح با هدف حفظ تعادل بازار و پاسخ به نیاز مشتریان، شرایط و تسهیلات ویژه ای را در کنار بسته های تخفیفی متعدد طراحی کرده است که از آن جمله می توان به تخفیف خرید نقدی، بیمه بدنه رایگان، 50 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان و وام یکساله بدون بهره اشاره نمود.
    وی در خصوص این طرح فروش گفت: نگین خودرو، طرح فروش بزرگترین جشنواره سال رنو  را با شرایط مناسب و قیمت هایی متفاوت از روز سه شنبه مورخ 6 بهمن آغاز کرده و این طرح تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد داد.
    کلیه محصولات این برند اروپایی در این طرح ویژه فروش در خرید اقساطی از تسهیلات ویژه یکساله بدون بهره و دو ساله در کنار 50 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان  بهره می برند و در خرید نقدی نیز علاقه مندان می توانند از تخفیفات ویژه از قبیل تخفیف نقدی، بیمه بدنه و 50 هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان استفاده کنند.
    در این طرح خودروهای سفران 2500 سی سی، فلوئنس نیمه فول اتوماتیک، اسکالا 1600 سی سی فول و اسکالا 2000 سی سی نیمه فول اتوماتیک در مدل سال 2016 میلادی، محصولاتی هستند که بدلیل استقبال و اعتماد مشتریان، در این طرح فروش ویژه با تحویل 15 روزه عرضه خواهند شد.
    همچنین در این طرح با توجه به محدود بودن خودروهای مدل 2014 و 2015 در صورت اتمام ظرفیت طرح های فروش مرتبط بسته خواهد شد.
    شکوهی افزود: کیفیت بالا, قیمت مناسب و خدمات گسترده نگین خودرو در سراسر کشور از عوامل مهم در استقبال مشتریان از رنو در ایران است.
    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعب و نمایندگی های شرکت نگین خودرو و یا نشانی اینترنتی www.neginkhodro.com مراجعه کنند.


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم