فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران خبر داد

آخرین جزئیات نصب فیلتر دوده روی اتوبوس ها

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران آخرین جزئیات نصب فیلتر دوده روی اتوبوس های شهر تهران را تشریح کرد.

آخرین جزئیات نصب فیلتر دوده روی اتوبوس ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سیدجعفرتشکری هاشمی درباره آخرین وضعیت نصب فیلترهای دوده بر اتوبوس های شرکت واحد و علت به طول انجامیدن این امر، اظهار داشت: قبول کنید وقتی قرار است برای اولین کاری در کشور به مرحله اجرا دربیاید لازم است همه تمهیدات برای آن پیش بینی شود.

    وی ادامه داد: ما نمی توانیم میلیارد ها تومان هزینه کنیم و بعد بگوییم یک اپسیلون اشتباهی صورت گرفته که منجر به ناکارامدی فیلترها و عدم استفاده از آنها شده است. اگر این دقت ها صورت گرفته برای حفظ بیت المال و اطمینان هر چه بیتشر مصرف کننده ها از این وسیله بوده است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه خوشبختانه انواع این فیلترها در حوزه مطالعات، کارهای میدانی و آزمایشگاهی بررسی شده اند، تصریح کرد: در حال حاضر به نوع فیلتر مورد نیازمان رسیده ایم و میدانیم چه نوع فیلتری در اتوبوس هایمان با توجه به تکنولوزی ساخت و کیفیت گازوئیل مصرفی آنها باید استفاده شود.

    وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس اولین سفارس انجام این کار داده شده و در مراحل ورود به کشور قرار گرفته و آنچه مسلم است این است که به اندازه اعتبار پیش بینی شده فیلترها نصب خواهند شد.

    تشکری هاشمی افزود: بر اساس اعتبار پیش بینی شده میتوان 500 دستگاه اتوبوس را به این فیلترها مجهز کرد که خوشبختانه این کار در مرحله انتقال تجهیزات و نصب قرار دارد و امیدوارم در اوایل سال 95 خبرهای خوشی در این خصوص بشنوید.

    وی تصریح کرد:برای  نصب فیلترها شرایط به گونه ای نیست که از قبل فضایی در اتوبوس برای آنها پیش بینی شده باشد و بخواهیم با بستن دو پیچ آنها را نصب کنیم بنابراین باید فضای چیدمان آنها در اتوبوس ها شناسایی و کارهای فنی روی آنها انجام شود که این امر نیز نیازمند توقف چند روزه اتوبوس ها در مرکز نصب است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: متأسفانه هم اکنون در بدترین شرایط عمر حوزه اتوبوسرانی هستیم چراکه هیچ گاه به این اندازه وضعمان در دریافت اتوبوس جدید خراب نبوده بنابراین طبیعی است که نتوانیم تعداد زیادی اتوبوس را برای نصب فیلتر متوقف کنیم و فکر می کنم اعلام نصب فیلترها در اوایل سال آینده زمان منطقی است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو