فونیکسریمکسبهتام

دفاع تمام قد معاون شهردار از اتوبوس‌های بدون پلاک ملی

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از اتوبوس‌‌های پلاک موقت شهر تهران دفاع کرد و گفت: این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو ۴ و از مدرن‌ترین سیستم سوخت‌رسانی و احتراقی که مدل روز اروپاست،‌ برخوردار هستند.

دفاع تمام قد معاون شهردار از اتوبوس‌های بدون پلاک ملی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سیدجعفر تشکری هاشمی درباره تردد اتوبوس‌های بدون پلاک ملی در سطح شهر و مشکلات زیست محیطی آنها، اظهار داشت: برخلاف نظر شما این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو 4 هستند و از مدرن‌ترین سیستم سوخت‌رسانی و احتراقی که مدل روز اروپاست،‌ برخوردارند.

    وی با بیان اینکه همه قطعات اصلی این اتوبوس‌ها ساخت کشورهای اروپایی است، ادامه داد: این اتوبوس‌ها مجوز سازمان محیط زیست، وزارت صنعت و معدن، مؤسسه استاندارد و پلیس را داراست اما به دلیل اینکه تشریفات اداری مربوط به شماره‌گذاری طولانی می‌شد هماهنگی لازم را انجام دادیم تا با شماره‌‌ای که برای مردم و پلیس قابل شناسایی باشد بتوانند خدمات رسانی کنند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: در شرایطی که شهر تهران به شدت از داشتن اتوبوس محروم است تقاضا کردیم زمان از دست نرود و در طول استفاده از اتوبوس‌ها شماره‌گذاری آنها صورت گیرد.

    وی با بیان اینکه به جز 200 دستگاه اتوبوسی که اخیرا دریافت کردیم، اتوبوس‌های قبلی شماره‌گذاری شده‌اند، گفت: 200 اتوبوس فعلی بالاترین استانداردهای مصوب دستگاه‌های نظارتی مذکور را دارند و نه تنها جای نگرانی وجود ندارد بلکه باعث افتخار نظام است که در شرایط تحریم و محدودیت منابع مالی برای رفاه حال مردم از بهترین وسایل حمل و نقلی استفاده کرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو