فونیکسریمکسبهتام

در نشست خبری ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن

مترو و اتوبوس فردا و ۲۲ بهمن رایگان است

سرفاصله حرکت قطارها به ۲ دقیقه خواهد رسید

عصر خودرو- معاون خدمات شهری شهرداری تهران از خدمات‌دهی رایگان مترو و اتوبوس و راه‌اندازی کاروان گل در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

مترو و اتوبوس فردا و ۲۲ بهمن رایگان است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم، مجتبی عبداللهی در نشست خبری ایام مبارک دهه فجر و 22بهمن با اشاره به اینکه در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانند سنوات قبل کمیته اجرایی تشکیل‌شده است، اعلام کرد: این کمیته متشکل از کمیته فرهنگی و دانش آموزان، تبلیغات و فضاسازی، انجمن و هیات ها و کانون‌های فرهنگی و همچنین نیروهای مسلح است که بیشترین کار اجرایی با مسئولیت شهرداری تهران است.

    عبداللهی همچنین از حضور 126 گروه عملیاتی و 153 دستگاه موتورسیکلت آتش‌نشانی در این مراسم خبر داد و گفت: در روزهای 12و 22بهمن مترو به‌صورت رایگان فعالیت می‌کند و سرفاصله حرکت قطارها نیز به حداقل دو دقیقه خواهد رسید .همچنین 70 تاکسی ون و تعداد زیادی تاکسی‌سواری هم شهروندان را جابجا می‌کنند.

    وی ادامه داد: اتوبوس‌ها هم به‌صورت رایگان برای جابه‌جایی مردم فعال خواهند بود .این در حالی است که از میدان‌های اصلی پایتخت همچون پایانه خاوران، میدان راه‌آهن، شهرک شهید باقری، شهرک ولیعصر و شهرک شهید محلاتی اتوبوس زائرین را از ساعت 7 تا 9 صبح به بهشت‌زهرا(س) انتقال می‌دهد.

    عبداللهی با اشاره به فعالیت 10کارگروه به مسیرهای راهپیمایی افزود: امسال نیز ده مسیر راهپیمایی در شهر تهران برای روز 22 بهمن مشخص‌شده است. به همین منظور نورپردازی و آذین‌بندی شهر تهران و برگزاری جشنواره بین‌المللی نوآرایی با 400 اثر داخلی و 60 اثر خارجی در مناطق 22 گانه انجام‌شده است.

    معاون خدمات شهری شورای شهر تهران تأکید کرد: طراحی جایگاه جلوس حضرت امام (ره) و تزیین برج آزادی به مناسب روز 22 بهمن از دیگر برنامه است البته به پرواز درآوردن بادکنک و بالن‌های تزیینی با شعارها انقلابی، مراسم ملی بزرگداشت لحظه ورود حضرت امام(ره) در12 بهمن‌ماه در بهشت‌زهرا (س)، گل‌باران کردن قطعات شهدا و راه‌اندازی کاروان گل در شهر تهران از دیگر اقدامات تعریف‌شده است.

    عبداللهی با اشاره به برگزاری 4 هزار مراسم در محلات شهر تهران یادآور شد: 60 ایستگاه فرهنگی نیز در مسیر راهپیمایی به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو