فونیکسریمکسبهتام

برخورد پلیس تهران با یک میلیون موتورسوار متخلف

عصر خودرو- استفاده نکردن از کلاه ایمنی، پوشش و مخدوشی پلاک، تردد در خطوط ویژه، انجام حرکات مخاطره آمیز و نمایشی، عبور از پیاده رو، عبور از چراغ قرمز، حرکت در خلاف جهت و دودزا بودن بیشترین نوع تخلفات منجر به توقیف موتورسیکلت های پایتخت بوده است.

برخورد پلیس تهران با یک میلیون موتورسوار متخلف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، جانشین رئیس پلیس راهور تهران با تاکید بر لزوم رعایت قوانین توسط موتورسیکلت سواران، از برخورد نیروهای پلیس با بیش از یک میلیون موتورسوار متخلف در سال جاری خبر داد.

     سرهنگ عابدی با اشاره به کاهش شش درصدی تصادفات فوتی موتورسوران در پایتخت در سال جاری افزود: آمار تصادفات موتورسواران منجر به فوت در سال جاری با دو درصد کاهش به 29 درصد رسیده است.

    وی به توقیف روزانه 500 دستگاه موتورسیکلت متخلف حادثه ساز در تهران اشاره کرد و گفت: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، پوشش و مخدوشی پلاک، تردد در خطوط ویژه، انجام حرکات مخاطره آمیز و نمایشی، عبور از پیاده رو، عبور از چراغ قرمز، حرکت در خلاف جهت و دودزا بودن بیشترین نوع تخلفات منجر به توقیف موتورسیکلت های پایتخت بوده است.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران تصریح کرد: موتورسوران باید ضمن رعایت قوانین و مقررات خاص خود حتما قوانین و مقررات رانندگی را مورد توجه قرار داده و بین خطوط تردد کنند.

    وی با اشاره به ضرورت استفاده از کلاه ایمنی استاندارد توسط موتورسواران خاطرنشان کرد: در کنار این امر استفاده از لباس خاص موتورسواری نیز برای موتورسواران ضروری است تا در صورت بروز حوادث، آسیب بدنی جدی نبینند.

    سرهنگ عابدی خاطر نشان کرد: بی توجهی به جلو، رعایت نکردن حق تقدم و تغییر مسیر ناگهانی هر کدام به ترتیب با 32، 17و 10 درصد بیشترین علل وقوع تصادفات در این مدت بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو