فونیکسریمکسبهتام

تاکسی‌های فرسوده وام ۲۰ میلیونی با سود ۱۶ درصد می‌گیرند

عصر خودرو- مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری تهران از آغاز ثبت نام تاکسی‌های فرسوده در دفاتر پیشخوان دولت خبرداد و گفت: وام ۲۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۶ درصد به تاکسیداران تعلق می‌گیرد.

تاکسی‌های فرسوده وام ۲۰ میلیونی با سود ۱۶ درصد می‌گیرند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، انتظار خیر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری تهران با اشاره به آغاز طرح تعویض و جایگزینی تاکسی های فرسوده کشور از امروز 12 بهمن ماه، گفت: براساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی از امروز ثبت نام همه تاکسی های  فرسوده (مدل 83 و قبل از آن ) آغاز می‌شود و این تاکسیداران باید به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور از جمله تهران مراجعه کنند.

    وی اضافه کرد: مالکان تاکسی‌های فرسوده طی 10روز تا روز چهارشنبه 21بهمن ماه با توجه به شماره پلاک خودروی خود باید ثبت نام لازم را انجام دهند.

    مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری تهران اظهار داشت:براساس برنامه ریزی، وام 20 میلیون تومانی با نرخ 16 درصد و برای دوره بازپرداخت چهارساله به رانندگان تاکسی تعلق می‌گیرد.

    وی خاطر نشان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع،کاهش آلودگی هوا و به روز رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی طرح نوسازی تاکسی‌ها کلید خورده است؛‌با هماهنگی کانون دفاتر پیشخوان دولت در استان تهران که یک سوم دفاتر کشور را شامل می شوند کار ثبت نام از متقاضیان انجام می‌شود.

    وی گفت:دفاتر پیشخوانی که دارای درگاه ثبت نام الکترونیک هستند و حدود 80 درصد دفاتر تهران را شامل می شوند آماده ثبت نام از رانندگان تاکسی های فرسوده هستند.

    انتظار خیر با بیان مزایای انجام ثبت نام تاکسیداران از طریق دفاتر پیشخوان افزود:‌ساماندهی روند ثبت نام ها،انسجام و انجام الکترونیک ثبت نام با توجه به تجربه دفاتر پیشخوان دولت در ثبت نام های الکترونیک از جمله مزایای انجام طرح از سوی دفاتر است.

    به گفته مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری تهران، ‌حدود یک هزار و 280 دفتر پیشخوان دولت در استان تهران فعال است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو