فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی:

۱۴۰۰ فقره تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی به وقوع پیوست

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از کاهش شش درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی استان طی ۱۰ ماه گذشته خبر داد و گفت: در این مدت یک‌هزار و ۴۳۶ فقره تصادف در جاده‌های استان به وقوع پیوست.

۱۴۰۰ فقره تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی به وقوع پیوست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال یک‌هزار و 436 فقره تصادف در جاده‌های استان به وقوع پیوست که در 125 فقره تصادف فوتی 161 نفر جان باختند.

    وی با اشاره به این که از مجموع تصادفات 895 فقره جرحی بوده و هزار و 688 نفر در آنها مجروح شدند، افزود: تجربه و تحلیل آمار تصادف‌های 10 ماه گذشته نشان می‌دهد تعداد کشته شدگان نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تصادفات 10 ماه گذشته با رشد 14 درصدی در محور بیرجند- قاین رخ داده که در این مدت 32 نفر فوتی داشته است، بیان کرد: در این محور 327 نفر در تصادفات حوزه شهرستان قاینات مجروح شدند که آمار رشد 29 درصدی را نشان می‌دهد.

    رضایی با اشاره به اینکه کل تصادفات حوزه قاینات در 10 ماه گذشته نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است، گفت: از کل تصادفات استان 19 درصد در محور بیرجند به سمت مشهد اتفاق افتاده است و بیشترین زمان تصادفات بر حسب ساعت 12 تا 16 با 26 درصد و 8 صبح تا 12 ظهر با 20 درصد رخ داده که 46 درصد کل تصادفات در بازه زمانی 8 صبح تا 16 عصر به وقوع پیوسته است.

    وی تصریح کرد: توجه نکردن به جلو ، تخطی از سرعت، انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم عبور از مهم ترین علل تصادفات 10 ماه گذشته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو