فونیکسریمکسبهتام

از سوی ISQI و بر اساس ارزیابی شش ماهه نخست سال اعلام شد

ام وی ام۱۱۰ رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان

عصر خودرو- بر اساس سنجش سطح کیفی خودروها از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون ام وی ام ۱۱۰ رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان را به خود اختصاص داد.

ام وی ام۱۱۰ رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان در بازه قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مطالعه رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودرو در سه‌ماهه اول مالکیت خودرو (پیمایش کمتر از 4000 کیلومتر) از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام پذیرفته است. روش نمونه‌گیری در این تحقیق مصاحبه به سه روش تلفنی، حضوری و مکاتبه‌ای با خطای نمونه‌گیری 2درصد و فاصله اطمینان 95درصد بوده است. بازه زمانی انجام مصاحبه‌ها در شش‌ماهه اول سال 1394 و به تعداد 36.086 مصاحبه با مالکین 63 مدل خودروی سواری در ایران انجام پذیرفته است.
    این تقسیم‌بندی در 6 گروه قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، بین 25 تا 50 میلیون تومان، بین 50 تا 75 میلیون تومان، بین 75 تا 100 میلیون تومان، بین 100 تا 125 میلیون تومان و درنهایت گروه آخر بیش از 125 میلیون تومان تقسیم‌بندی شده است.
    گفتنی است شاخص رضایت از کیفیت در بازه 1000 و رتبه کیفیت از دیدگاه مشتریان در بازه 100 امتیازدهی شده است.
    در گروه اتومبیل‌های با قیمت کمتر از 25 میلیون تومان رتبه‌بندی سطح کیفی از دیدگاه مشتریان به این صورت است:
    ام وی ام110 عرضه شده از شرکت مدیران خودرو با 663 امتیاز از شاخص رضایت از کیفیت، 2.8درصد از حجم بازار در گروه قیمتی خود و 70 امتیاز در رتبه کیفیت از دیدگاه مشتری دارای رتبه نخست سطح کیفی از دیدگاه مشتریان را دارا است.
    پس از آن خودرو تیبا محصول شرکت سایپا و با شاخص 630 رضایت از کیفیت، 17.2درصد از حجم بازار در گروه قیمتی خود و 70 امتیاز از دیدگاه مشتری در رتبه دوم سطح کیفی از دیدگاه مشتریان قرار دارد.
    سپس خودرو سایپا 132 محصول شرکت سایپا و با امتیاز 624 رضایت از کیفیت ،6.2درصد از حجم بازار در گروه قیمتی و 70 امتیاز از دیدگاه مشتری در رتبه سوم سطح کیفی از دیدگاه مشتریان قرار دارد.
    رتبه 4 سطح کیفی از دیدگاه مشتریان متعلق به خودرو سایپا 131 محصول شرکت سایپا و با شاخص امتیاز623 رضایت از کیفیت ،58.4درصد از حجم بازار در گروه قیمتی و 70 امتیاز از دیدگاه مشتری است.
    و رتبه 5 سطح کیفی از دیدگاه مشتریان متعلق به سایپا 111 محصول شرکت سایپا با امتیاز 602 از شاخص رضایت از کیفیت و با 15.4درصد از حجم بازار در گروه قیمتی و 70 امتیاز از دیدگاه مشتری است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو