فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان:

۹۰ درصد حمل و نقل استان خوزستان جاده‌ای است

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان گفت: خوزستان یکی از استان‌های استراتژیک در بخش حمل و نقل جاده‌ای است به طوری‌ که قریب به ۹۰ درصد حمل و نقل استان جاده‌ای است.

۹۰ درصد حمل و نقل استان خوزستان جاده‌ای است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مسعود مصدقی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چهار مجتمع خماتی رفاهی در خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: اقدامات خوبی برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای در طول شبکه راه‌ها صورت گرفته است که کمک جدی به ارتقای ضریب ایمنی عبور و مرور می‌کند.

    وی در ادامه افزود: یکی از دلایلی که تصمیم گیری شده تأسیسات انفرادی در شبکه راه‌ها ایجاد نشود و تأسیسات به صورت متمرکز صورت بگیرد این بود که سرمایه‌گذاری‌های پراکنده به صورت متمرکز عمل کنند و همه خدماتی که باید کاربران جاده‌ای در طول سفر از شبکه راه‌ها استفاده کنند یکجا و بصورت متمرکز ارائه شوند.

    مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان با اشاره به افتتاح چهار مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در استان خاطرنشان کرد: با احداث این چهار مجتمع تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان به 36 مجتمع رسیده است.

    مصدقی اظهار داشت: استان خوزستان یکی از استان‌های استراتژیک در بخش حمل و نقل جاده‌ است به طوری که قریب به 90 درصد حمل و نقل استان به صورت جاده‌ای انجام می‌شود.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 40 درصد واردات کشور از یک بندر استراتژیک به نام بندر امام خمینی (ره) و 17 درصدر صادرات کشور از استان خوزستان  انجام می‌گیرد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان در ادامه گفت: بر اساس طرح جامع برای احداث مجتمع ‌های خدماتی رفاهی و طرح تفصیلی تهیه شده توسط سازمان راهداری، 14 محور نیازمند احداث مجتمع و 18 نقطه شناسایی شده است.

    وی مهم‌ترین دلیل برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی را تقویت جاذبه‌های گردشگری دانست و سرمایه گذاری و ارائه خدمات بصورت متمرکز، مدیرت زمان، ارتقاء ایمنی، روان سازی نرخ جریان تردد و ترافیک در شبکه راه‌ها و همچنین اشتغال زایی را مزایای دیگر احداث اینگونه مجتمع ها عنوان کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو