فونیکسریمکسبهتام

اولتیماتوم پلیس تهران به تاکسی‌های شهرهای دیگر

عصر خودرو- رییس پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به ورود تاکسی‌های پلاک شهرستان به محدوده‌های زوج و فرد و طرح ترافیک هشدار داد و گفت:‌ تنها یک ماه گذشته ۱۲۰ هزار تاکسی با پلاک شهرستان به دلیل ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد جریمه شده‌اند.

اولتیماتوم پلیس تهران به تاکسی‌های شهرهای دیگر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار سیدتیمور حسینی درباره وضعیت دوربین‌های ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد گفت: از دی‌ماه دوربین‌های کنترل زوج و فرد فعالیت خود را رسما آغاز کرده و خودروهایی را که بدون مجوز وارد این محدوده شوند، جریمه کرده‌اند.

    جریمه 120 هزار تاکسی پلاک شهرستان در یک ماه
    وی با بیان اینکه متاسفانه در آمار به دست آمده به رقم بالایی از تردد تاکسی‌های پلاک شهرستان برخورد کردیم، گفت: تنها یک ماه گذشته 120 هزار تاکسی با پلاک شهرستان به دلیل ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد جریمه شده‌اند. علاوه برآن تعداد قابل توجهی نیز به خاطر ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک مرتکب تخلف و مشمول جریمه شده‌اند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تنها تاکسی‌های پلاک تهران هستند که مجوز ورود به محدوده زوج و فرد به طرح ترافیک را دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رانندگان تاکسی‌ها گمان می‌کنند که صرف تاکسی بودن مجوزی است برای ورود به محدوده طرح‌های ترافیکی، اما این تصور نادرست بوده و همانطور که گفتم، بیش از 120 هزار تاکسی با پلاک شهرستان به علت ورود به این محدوده جریمه شده‌اند.

    حسینی در عین حال افزود: تاکسی‌های پلاک تهران نیز در صورتی که به شهرهایی سفر کنند که در آنجا محدوده طرح‌های ترافیکی وجود داشته باشد، با آن برخورد می‌شود زیرا صرف تاکسی بودن به معنای مجوز ورود نیست .

    تعقیب قضایی ناشران شایعه بخشش جرایم
    وی همچنین درباره شایعه بخشش جرایم رانندگی و پیامکی که اخیرا به برخی از شهروندان ارسال شده و از آنان خواسته شده بود شماره پلاک خود را برای بخشش جرایم ارسال کنند ، گفت: متاسفانه باید بگویم که معمولا در برخی از ایام خاص مانند دهه فجر، عید فطر و... پیامک‌های غیرمعتبری در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود که هیچ سندیت و اعتباری ندارند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: درباره پیامکی که اخیرا به عنوان بخشش جرایم رانندگی ارسال شده بود نیز همین وضعیت است و ضمن تکذیب این موضوع عاملان انتشار این شایعه نیز از سوی پلیس فتا تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو