فونیکسریمکسبهتام

در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا:

فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای ۸ سال آینده تمدید شد

عصر خودرو- با تشکیل مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به صورت فوق العاده مدت فعالیت این شرکت برای ۸ سال دیگر تمدید شد.

فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای ۸ سال آینده تمدید شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به منظور تمدید فعالیت شرکت واحد و اصلاح ماده چهارم اساسنامه شرکت به صورت فوق العاده در جریان دویست و سی وپنجمین جلسه شورا برگزار شد.

     

    علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در جریان برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد با اشاره به پایان یافتن مدت فعالیت این شرکت در 16 بهمن سال جاری اظهار داشت: در زمان تصویب قانون تاسیس این شرکت در 16 بهمن سال 1331 مقرر می شود که مدت فعالیت این شرکت می‌تواند زیر8 سال باشد و در پایان هر دوره برای تمدید فعالیت، مجمع عمومی شرکت باید تصمیم گیری کند.

     

    دبیر خاطرنشان کرد: در دوره قبلی شورا برای تمدید مهلت فعالیت شرکت به مدت 4 سال رأی گیری شده بود که این تاریخ به اتمام رسیده است البته مدت تعیین شده می تواند 4 سال و یا 8 سال باشد که پیشنهاد کمیسیون 8 سال است.

     

    وی در پیشنهادی اظهارکرد: از آنجایی که از سال 31 تا کنون در پایان هر دوره فعالیت این شرکت تمدید شده و به یک شرکت با فعالیت دائمی تبدیل شده است پیشنهاد می‌شود طی طرحی پیشنهادی از سوی شورای عالی استانها به مجلس، این قانون اصلاح شده و فعالیت شرکت به صورت دائمی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

     

    بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و شورای عالی استانها با پذیرش این پیشنهاد اظهار داشت که این موضوع از طریق شورای عالی استانها پیگیری خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط