فونیکسریمکسبهتام

شرایط استثنایی خرید رنو فلوئنس در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو

عصر خودرو- نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، به‌تازگی به اعلام طرح‌های متنوع فروش خودرو، بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو در ایران را آغاز کرده است تا فرصت‌های مناسبی در اختیار علاقه‌مندان این برند اصیل اروپایی قرار دهد.

شرایط استثنایی خرید رنو فلوئنس در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، رنو فلوئنس، سدان محبوب رنو در ایران که می‌توان آن را مدل صندوق‌دار خودرو مگان دانست، در این طرح با مدل های 2015 و 2016 و در سه تیپ دستی، اتوماتیک نیمه‌فول و اتوماتیک فول عرضه می‌شود که همه آن‌ها از موتور 2 لیتری 143 اسب بخاری بهره می‌برند و مطابق سایر خودروها در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، از سرویس دوره‌ای رایگان 50هزار کیلومتری شامل 5 دوره بازدید رایگان خودروها برخوردارند و البته 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی نیز دارند.

    رنو فلوئنس در مدل دنده دستی و در جشنواره سال رنو، در مدل 2016 با قیمت پایه 92میلیون تومان عرضه می‌شود که خریداران نقدی این خودرو از تخفیف 2 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد. این خودرو در طرح خرید اقساطی با پیش‌پرداخت 56میلیون تومان در اقساط 6 ماهه (بدون کارمزد)، 12 ماهه و 24 ماهه عرضه می‌شود. در مدل سال 2015، قیمت پایه این محصول 86.900.000 تومان تعیین شده است که در فروش نقدی از تخفیف 4 میلیون تومانی و بیمه بدنه رایگان بهره می برد و در فروش اقساطی نیز وام 40 میلیون تومانی یکساله بدون بهره و 24 ماهه با با نرخ 21 درصد در اختیار مشتریان آن قرار می گیرد.

    فلوئنس اتوماتیک نیمه‌فول 2016 در این طرح با قیمت پایه 117میلیون تومان عرضه می‌شود که خریداران نقدی از تخفیف 5میلیون تومانی و بیمه بدنه رایگان نیز برخوردار خواهند بود. در فروش اقساطی، با پیش‌پرداخت 67میلیون تومانی و در اقساط 12 (بدون کارمزد) و 24 ماهه می‌توان این سدان اصیل اروپایی را خریداری کرد.

    رنو فلوئنس اتوماتیک فول 2016 در این طرح با قیمت 127میلیون تومان عرضه می‌شود که در صورت خرید نقدی از تخفیف 5 میلیون تومانی و بیمه بدنه رایگان نیز برخوردار خواهند شد. در طرح فروش اقساطی ویژه بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، خریداران این خودرو می‌توانند با پیش‌پرداخت 77میلیون تومان خودرو و در اقساط 12 (بدون بهره) و 24 ماهه، این خودرو را دریافت کنند.

    تحویل مدل‌های 2016 دنده دستی فلوئنس 30 روزه است و مدل‌های فول را می‌توانید در 20 روز و مدل‌های نیمه‌فول را در 15 روز تحویل بگیرید تا به این ترتیب در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، پیش از آغاز سال جدید این خودروی اروپایی اصیل را در اختیار داشته باشید. و تحویل مدل 2015 این خودرو نیز 15 روزه است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تین جشنواره و اطلاعات بیشتر در زمینه فروش محصولات رنو می‌توانید به وبسایت نگین خودروwww.neginkhodro.com مراجعه کنید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو