فونیکسریمکسبهتام

شروع طوفانی «مرسدس» در ۲۰۱۶ +تصاویر

عصر خودرو: ما توسعه مثبت خود را در رکورد سال ۲۰۱۵ ادامه داده‌ایم و سال جدید را نیز با موفقیت آغاز کرده‌ایم. در ابتدای سال، میزان فروش ما، به‌خصوص در چین بسیار بالا بوده است؛ جایی که بیش از ۴۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه را به دست مشتریان رسانده‌ایم.

شروع طوفانی «مرسدس» در ۲۰۱۶ +تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از صبحانه، مرسدس‌بنز در ماه اول سال جدید میلادی، نسبت به ژانویه 2015، به میزان 19/9 درصد خودروهای بیشتری تحویل مشتریان داده است. آمارها نشان می‌دهد که برند ستاره 3 پر به‌تنهایی تعداد 150 هزار و 814 دستگاه خودرو به خریداران در سراسر جهان فروخته و این در حالی است که اسمارت نیز با رشدی 10/3 درصدی در ژانویه مواجه بوده و فروش خود را به 9324 دستگاه رسانده است.

همانند بسیاری از خودروسازان، بازار چین برای مرسدس‌ نیز یکی از بهترین بازارها بوده است. اولا کالنیوس (Ola Kallenius)، عضو هیئت مدیره دایملر AG در این زمینه می‌گوید:

ما توسعه مثبت خود را در رکورد سال 2015 ادامه داده‌ایم و سال جدید را نیز با موفقیت آغاز کرده‌ایم. در ابتدای سال، میزان فروش ما، به‌خصوص در چین بسیار بالا بوده است؛ جایی که بیش از 40 هزار دستگاه وسیله نقلیه را به دست مشتریان رسانده‌ایم.

میزان فروش مرسدس‌بنز در این کشور آسیایی به میزان 52 درصد افزایش یافته و این کمپانی در کل منطقه آسیا پسیفیک در ماه ژانویه 2016، تعداد 63 هزار و 440 دستگاه خودرو به فروش رسانده است؛ آماری که 37/1 درصد رشد نسبت به همین زمان در سال قبل نشان می‌دهد. در اروپا نیز این خودروساز یک رشد 15/2 درصدی در ماه ژانویه بر جای گذاشته و به رقم 54937 دستگاه رسیده است. در آلمان، مرسدس‌بنز موفق شده تعداد 15 هزار و 779 دستگاه از محصولات خود را در ماه ژانویه بفروشد که این رقم، به اندازه 1/8 درصد افزایش یافته است.

در منطقه آزاد تجاری امریکای شمالی موسوم به NAFTA، تعداد 28 هزار و 185 نمونه از محصولات مرسدس در ماه گذشته به فروش رسیده که نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل، به اندازه 2/3 درصد رشد نشان می‌دهد. در عین حال، بازار ایالات متحده نقش مهمی در این رشد داشته و تعداد 24664 دستگاه از این کمپانی در کل این کشور به خانه مشتریان راه پیدا کرده‌اند.

مدل‌های جدید اسمارت فورتو و اسمارت فورفور جایگاه مناسبی در بازار اروپا دارند، ولی بریتانیا جایی است که این خودروها محبوبیت ویژه‌ای دارند و میزان فروش آنها در ماه نخست میلادی نزدیک به 3 برابر شده است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو