فونیکسریمکسبهتام

باحضور استاندار گلستان؛

واحد تولید و مونتاژ خودرو در گنبدکاووس آغاز به کار کرد

عصر خودرو- واحد تولید و مونتاژ انواع خودرو اتوبوس شهری، مینی بوس، ون و کامیونت ۳،۵ تن با نام تجاری 'استانجین خودرو' که از واحدهای زیرمجموعه آکیا خودرو استان آذربایجان شرقی است، در گنبدکاووس آغاز به کار کرد.

واحد تولید و مونتاژ خودرو در گنبدکاووس آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مراسم آغاز به کار این واحد تولیدی عصر چهارشنبه با حضور استاندار گلستان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه، فرماندار ویژه و مسئولان گنبدکاووس برگزار شد.
    استاندار گلستان درمراسم آغاز به کار این واحد تولیدی که هم اکنون به صورت موقت راه اندازی شده است، افتتاح این خط تولیدی و مونتاژ خودرو را سرآغازی برای صنعت این استان دانست و گفت: راه اندازی این واحد تولیدی در راستای تفاهم نامه بین دو استاندار گلستان و آذربایجان شرقی صورت گرفته است.
    حسن صادقلو، توسعه همه جانبه کشور با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و توسعه روابط تجاری با کشورهای جهان ازجمله کشورهای آسیای میانه را از سیاست های دولت تدبیر و امید دانست و افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
    وی، صنعت، گردشگری و کشاورزی را سه رکن اساسی توسعه استان گلستان برشمرد و گفت: در این راستا همه مدیران و مسئولان استان باید برای ایجاد زیرساخت ها با مشارکت بخش خصوصی و حمایت از این بخش تلاش نمایند.
    صادقلو، به مصوبه ایجاد منطقه تجاری اینچه برون توسط دولت اشاره کرد و یادآور شد: دولت در ایجاد این منطقه مصر است و وظیفه خود را نیز در این خصوص انجام داده و امیدواریم در آینده نزدیک ازسوی مجلس شورای اسلامی نیز مورد تصویب قرار گیرد.
    نماینده شرکت آکیاخودرو نیز دراین مراسم گفت: هم اکنون این خط تولیدی دارای دو سالن اتاق سازی و بدنه و رنگ آمیزی و تزئینات است که به صورت موقت راه اندازی شده است.
    ناصری افزود: اقدامات اصلی برای راه اندازی این واحد تولیدی درآینده نزدیک با تامین زمین مورد نیاز در فضای مسقف 39 هزار متر مربع راه اندازی می شود.
    وی گفت: در حال حاضر برای راه اندازی این خط تولید، افزون بر 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای 50 نفر ایجاد شغل شده و در مراحل بعدی، با احداث سالن های اصلی، برای 400 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.
    روز چهارشنبه با حضور استاندار گلستان در گنبدکاووس بهره برداری از یک واحد تولید انواع رنگ، سیلوی 40 هزار تنی اداره غله و واحد فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر و بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت که توسط دو خیر گنبدی راه اندازی شده بود، آغاز شد.
    آغاز عملیات اجرایی بزرگترین موزه باستان شناسی شمال شرق کشور در زمینی به مساحت دو هکتار و با اعتبار اولیه هفت میلیارد ریال در گنبدکاووس از دیگر برنامه هایی بود که عصر امروز با حضور استاندار گلستان در گنبدکاووس آغاز شد.
    دراین مراسم های مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روسای دو سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی استان گلستان، مدیرکل غله گلستان، شهردار گرگان و مسئولان گنبدکاووس حضور داشتند.
    شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو