فونیکسریمکسبهتام

حضور قدرتمند تویوتا در نمایشگاه خودروی تورنتو

عصر خودرو- تویوتا U۲ شهری سودمندی است که در پاسخ به نیازهای منحصر به فرد مصرف کنندگانش بسیار خلاقانه طراحی شده است. این خودرو در نمایشگاه بین المللی کانادا که از ۲۱-۱۲ فوریه دایر است به نمایش درآمده است. همچنین این کانسپت ترکیبی از ون، کامیون و خودروی سواری است که به خوبی به نیازهای مختلف مصرف کنندگان خود پاسخ می دهد.

حضور قدرتمند تویوتا در نمایشگاه خودروی تورنتو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،تویوتا U2 وسیله نقلیه ای مناسب برای استفاده ی خارج از شهر است که قابلیت حمل وسایل متعدد با این خودرو امکان پذیر است. قبل از طراحی این خودرو تیم محققان به بررسی های وسیعی در سطح نیاز مصرف کنندگان احتمالی این خودرو پرداختند.
    U2 سرفصل جدیدی در خانواده تویوتا است که ترکیبی از  SUV ها، کامیون های سبکی است که در نوع خود بسیار بی نظیر است.
    در کنار این خودرو، خودروهای دیگری چون تویوتا پریوس، تویوتا روفور بنزینی و هایبرید، ساین iM، پیکاپ تاکوما و ... در نمایشگاه حضور دارند.

    تویوتا پریوس 2016
    نسل چهارم و جدید تویوتا پریوس همانند سابق، بیشترین سازگاری با محیط زیست را داشته و در طراحی جدید خود زیبایی را به گونه ای صریح تر از پیش به تصویر کشیده است. این خودرو اوج لذت را در رانندگی برای رانندگان به ارمغان می آورد.

    تویوتا روفور بنزینی و هایبرید 2016
    تویوتا روفور 2016 به شیوه ای بسیار جذاب آپ گرید شده و در کنار نوع هایبریدی خود در این نمایشگاه حضور دارد. نوع هایبریدی آن در کانادا تولید می شود که یکی از سازگارترین خودروهای هایبریدی است. همچنین روفور هایبرید 2016 به دوربین چشم پرنده ( 4 دوربین دید از بالا ) مجهز است.

    ساینiM 2016
    الحاق ساین به تویوتا به خط تولید کامل این کمپانی در زمینه خودروهای متفاوت با توجه به نیازهای متفاوت به پوشش طیف وسیعی از خواسته ها بیش از پیش کمک نموده است. در این نمایشگاه ساین Im که یکی از محبوب ترین خودروهای هاچ بک در کانادا است مجدداً تعریف و به روز رسانی شده است. این خودرو در پویایی و هندلینگ بسیار موفق عمل کرده و در نوع خود از استانداردهای بالایی برخوردار است.

    سایر مدل هایی که حتماً باید ببینید
    برای آن دسته از متقاضیانی که به دنبال مدل کاملی از یک خودرو سواری و خانوادگی هستند، بازدید از تویوتا آوالون گزینه ی بسیار مناسبی است. برای دسته دیگر که به دنبال یک خودرو با قابلیت باربری و  سواری مناسب در مناطق ناهموار هستند تویوتا تاکوما پیشنهاد فوق العلاده ای است. این خودرو موفق به اخذ جایزه چرخه سوخت اتکینسون و قدرت و عملکرد بهتردر سوخت رسانی شده است. همچنین یکی از بهترین گزینه ها در زمینه خودروهای پیکاپ است.
    غرفه تویوتا در این نمایشگاه طیف وسیعی از سلائق و نیازها را پوشش می دهد. حضور در این نمایشگاه از کوچک های شهری تا سدان ها و SUV ها و پیکاپ ها متفاوت است.

    حضور تویوتا با تکنولوژی های جدید
    فرای حضور تویوتا با خودروهایش، این کمپانی با تکنولوژی های جدید خود در این نمایشگاه حضور دارد.
    حس واقعی امنیت را در یکی از شرایط شبیه سازی شده پشت فرمان و به هنگام رانندگی با این خودرو تجربه کنید.FT1)). همچنین حضور روفور هایبرید در این نمایشگاه فرصتی مناسب جهت آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با تکنولوژی هایبرید به عنوان سازگارترین خودرو با محیط زیست است.

    برای آشنایی با محصولات تویوتا و لکسس در ایران اینجا را کلیک کنید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو