فونیکسریمکسبهتام

هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی،

۱۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مناطق محروم و روستایی کشور واگذار شد

عصر خودرو- آیین واگذاری ۱۰۰ دستگاه وانت نیسان شرکت زامیاد، ویژه توزیع گاز مایع با حضور معاون اجتماعی توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید، مدیر عامل شرکت بوتان، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت زامیاد و جمعی دیگر از مدیران ارشد، در این شرکت برگزار شد.

۱۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مناطق محروم و روستایی کشور واگذار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، اصغر نورالله زاده، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید با تبریک دهه فجر به تلاشگران عرصه کار و تولید گفت: هم زمان شدن این مراسم با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را باید مغتنم شمرد، و از همه کسانی که دل در گرو توسعه اقتصاد کشور به خصوص مناطق محروم روستایی بستند، قدردانی کرد.

    وی افزود: شرکت زامیاد با توجه به قدمت و سابقه ای که در عرصه تولید محصولات تجاری کشور دارد، توانسته است خدمات شایسته ای را به صنعت حمل و نقل جاده ای ارائه دهد.

    نورالله زاده با تأکید بر حمایت از تولید با رویکرد توجه به مناطق محروم و روستایی کشور عنوان کرد: با وجود اینکه رکود اقتصادی در حوزه کسب و کار خرد و کوچک تأثیرگذار است اما معتقدیم واحدهای کوچک محور توسعه کسب و کار هستند که باید تقویت شده و مورد حمایت قرار گیرند. توجه به زنجیره ارزش در شبکه تولید، عرضه و فروش می تواند کمک موثری به توسعه کسب و کارها به ویژه در این نوع مناطق محروم و روستایی کند.

    مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید با اشاره به شرایط پسا تحریم و تعاملات با شرکت های بزرگ خودروسازی گفت: این یک فرصت مناسب برای خودروسازان است که باید از این فرصت ایجاد شده استفاده کرده و بتوانند محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه نمایند و امروز شرکت زامیاد با توجه به ظرفیت های بالای این شرکت توانسته است با تنوع محصولات، جایگاه مناسبی را در زنجیره تامین و توزیع کشور داشته باشد.

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که سال آینده این همکاری در جهت کمک به بخش خدمات رسانی به مناطق محروم و روستایی کشور با کمک شرکت زامیاد ادامه داشته باشد، زیرا با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه موجود در این شرکت می توانیم قدمهای مهمی را در جهت توسعه و تقویت کسب و کارهای خرد و کوچک با اولویت اشتغال روستایی و مناطق محروم کشور برداریم.

    مهندس حمیدی، مدیر عامل شرکت زامیاد در ادامه مراسم طی سخنانی گفت: شرکت زامیاد در راستای تبلور شعار "همدلی و هم زبانی دولت و ملت "و در جهت اهمیت بخشی به مسئولیت های اجتماعی خود، خردادماه امسال تفاهم نامه ای را با شرکت بوتان و صندوق کارآفرینی امید با رویکرد توسعه مناطق محروم و روستایی کشور و با هدف حمایت و اشتغالزایی به امضاء رساند که هم  زمان با دهه فجر شاهد واگذاری 100 دستگاه وانت به روستائیان هستیم.

    مدیر عامل شرکت زامیاد اینگونه برنامه ها را محصول یک کار جمعی عنوان کرد و ادامه داد، شرکت زامیاد همانند دیگر شرکت های گروه خودروسازی سایپا علاوه بر فعالیت در حوزه های تجاری و اقتصادی از انجام رسالت اجتماعی خود نیز غافل نیست.

    مهنس حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شرکت زامیاد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید خودروهای تجاری کشور به عنوان اولین شرکت تجاری ساز کشور می باشد و تا کنون با شرکت های بزرگ خودروسازی همچون نیسان، ولوو و ایویکو همکاری داشته است.

    وی افزود: در بخش خودروهای سنگین بالغ بر 65 هزار خودروی بالای 35 سال وجود دارد که جزء خودروهای فرسوده به حساب می آید، و شرکت زامیاد برای تأمین، توسعه و ارتقاء ناوگان خودروهای سنگین همکاری هایی را با شرکت ایویکوی ایتالیا در بخش تولید و عرضه خودروهای سنگین استرالیس که جزء بهترین ها در دنیا می باشد در دستور کار قرار داده است.

    مدیر عامل شرکت زامیاد درپایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای کامل برنامه‌های تدوین شده در حوزه کسب و کار، شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال در سطح کشور باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو