فونیکسریمکسبهتام

فروش مدل های ۹۵ کدام خودروسازان آغاز شد

عصر خودرو: شرکت های ایران خودرو، مدیران خودرو ،بهمن موتور و پارس خودرو در آخرین شرایط فروش خود اقدام به عرضه محصولات مدل ۹۵ کرده اند.

فروش مدل های ۹۵ کدام خودروسازان آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ایران خودرو در شرایط فروش ویژه بهمن ماه خود اقدام به عرضه محصولات مدل 95 کرد. در این شرایط فروش محصولات خانواده پارس، خانواده 405، خانواده 206، خانواده سمند، خانواده تندر، رانا، دنا و آریسان عرضه می شود که وانت آریسان دوگانه سوز و تندر پیکاپ هشت میلیون ریال و تندر 90 اتوماتیک عرضه شده است.
    در طرح یاد شده  در بخش فروش اعتباری مدل های 95 محصولاتی از خانواده 405، خانواده 206، خانواده سمند، سورن، رانا، تندر پیکاپ و دنا  با پرداخت 50درصد قیمت نهایی محصول به فروش می رسند. رقم پیش پرداخت برای سه محصول رانا، آریسان و تندر پیکاپ 40درصد بوده و مابقی در چند فقره چک پرداخت خواهد شد. تحویل خودروها در طرح فروش اعتباری ایران خودرو یک ماهه است.
    در فروش فوری این محصولات نیز خانواده تندر، رانا، دنا و آریسان عرضه می شود که وانت آریسان دوگانه سوز و تندر پیکاپ هشت میلیون ریال و تندر 90 اتوماتیک 25میلیون ریال کارت هدیه خواهند داشت.

    مدیران خودرو به عنوان دیگر خودروسازی که اقدام به فروش محصولات مدل 95 کرده است، در طرح شگفتی ام وی ام مدل جدید X33 را عرضه می کند. در این طرح هدایای ویژه ای از قبیل تخفیف 20,000,000  ریالی و گوشی موبایل   IPhone6 Sو 1 سال سرویس رایگان تعمیرو نگهداری برای خریداران در نظر گرفته شده است.

    و اما بهمن موتور هم مزدا 3 FL مدل 95 را با پیش پرداخت 500 میلیون ریالی و تحویل اسفند ماه و قیمت 1.083.600.000 ریال به متقاضیان عرضه می کند.
    در آخر به پارس خودرو می رسیم که طبق اطلاعیه ای که منتشر کرده، طرح فروش نوروزی محصولات گروه رنو با تعداد محدود در مدل 95 را آغاز کرده است. محصولات ارائه شده در این طرح شامل ساندرو، پارس تندر و تندر90 می باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو