فونیکسریمکسبهتام

طرح اولیه مرسدس کابریولت ۲۰۱۶ منتشر شد

عصر خودرو- مرسدس بنز طرح اولیه ای از اولین کابریولت کلاس-C خود را منتشر کرد.

طرح اولیه مرسدس کابریولت ۲۰۱۶ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از لفتلین نیوز، کوچکترین خودروی کروکی مرسدس قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودرویی ژنو رونمایی شود.

    کابریولت تقریبا شبیه کوپه کلاس- C 2017 است که سپتامبر گذشته در نمایشگاه فرانکفورت معرف شد.

    این خودرو سقف متحرکی دارد که صرفا با فشردن یک دکمه سریعا باز و بسته می‌شود. تصویر منتشر شده کابریولت مرسدس را در شرایطی که سقف خودرو باز است، نشان می‌دهد اما تصاویر جاسوسی قبلی منتشر شده از این خودرو که سقف آن بسته است نشان می‌دهد که سقف همانند مدل کوپه این خودرو زاویه دار نیست.

    این خودرو به لحاظ فنی تقریبا مشابه مدل کوپه آن است. کابریولت با یک موتور چهار سیلندر دو لیتری که برای تولید 241 اسب بخار نیرو و 273 نیوتن متر گشتاور تیونینگ شده بهره می‌برد. گیربکس اتوماتیک شش دنده خودرو نیروی موتور را به چرخهای عقب منتقل می‌کند و نسخه دو دیفرانسیل نیز به صورت آپشن قابل عرضه است و موتور شش سیلندر نیز چند ماه پس از شروع عرضه به خط تولید اضافه خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط