فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا:

شماره‌گذاری خودرو ۴۰ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا گفت:شرایط اقتصادی در جامعه سبب شده آمار شماره‌گذاری خودروهای صفر و تعویض پلاک خودروها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش داشته است.

شماره‌گذاری خودرو ۴۰ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار موسی امیری اظهار داشت: یکی از دلایل کاهش شماره‌گذاری خودروهای داخلی، پائین بودن قدرت خرید مردم، مشکلات اقتصادی و معادلات در بازار عرضه و تقاضا است.

    وی افزود: سالانه 300 هزار نفر در سوانح و تصادف‌های جاده‌ای مصدوم و معلول می‌شوند و سالانه 17 هزار نفر در جاده‌ها فوت می‌کنند که برای کنترل آن باید چاره‌اندیشی شود.

    جانشین پلیس راهور ناجا  برخورد با رانندگان متخلف را به عنوان یکی راهکارهای کاهش آمار تصادفات اعلام و تصریح کرد: امروزه جامعه نیازمند ارتقا فرهنگ شهروندی و رانندگی است زیرا معضلات در این زمینه در حال افزایش است.

    سردار امیری با اشاره به نزدیک شدن آغاز سفرهای نوروزی گفت: قرارگاه ترافیکی نورزوی در کشور از 26 بهمن ماه امسال فعال شده است و از 25 اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کند.

    وی برخورد قاطعانه با رانندگان متخلف در ایام نوروز را به عنوان یکی از اولویت‌ها پلیس راهور اعلام کرد و گفت: خودرو رانندگان متخلف در پارکینگ متوقف می‌شود و با آنان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم