فونیکسریمکسبهتام

«پارس خودرو» آورده سایپا در همکای مشترک

قرارداد تولید ۲ محصول جدید رنو به زودی امضا می‌شود

عصر خودرو- قرارداد جدید مشاکرت سایپا و رنو به زودی به امضا خواهد رسید که بر این اساس، شرکت پارس خودرو به عنوان سهم مشارکت سایپا در ایجاد شرکت مشترک ارائه خواهد شد و تولید ۲ محصول جدید صورت خواهد گرفت.

قرارداد تولید ۲ محصول جدید رنو به زودی امضا می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، قرارداد تشکیل شرکت جوینت ونچر بین گروه خودروسازی سایپا و شرکت رنو فرانسه به زودی با حضور وزیر صنعت و در پی سفر مدیران رنو به ایران امضا خواهد شد.

    بر این اساس، قرار است شرکت پارس خودرو به عنوان آورده گروه سایپا محسوب شود و رنو نیز در این شرکت جوینت ونچر حضور داشته باشد.

    به این ترتیب، شرکت پارس خودرو مختص تولید محصولات رنو خواهد شد.

    در همکاری مشترک سایپا و رنو قرار است دو محصول رنو در ایران به تولید برسد که یکی از این محصولات، کوئید است.

    در حال حاضر رنو ساندرو نیز در پارس خودرو تولید می‌شود.

    پیمان کارگر، مدیر امور خاورمیانه رنو چندی پیش گفته بود: رنو برای تولید محصولات جدید خود در ایران به 4 کارخانه جدید نیازمند است، در حالی که ایران خودرو و سایپا می‌گویند برای تولید این خودروها پول ندارند.

    وی با تأکید بر اینکه خودروسازان ایرانی قطعه می‌گیرند و پولش را نمی‌دهند، گفت: وقتی آنها برای تولید محصولات جدید پول ندارند، رنو مجبور است خودش سرمایه‌‌گذاری لازم را در این مورد انجام دهد و در این راستا با آنکه پیشنهاد خرید پارس‌خودرو را داده ایم، اما حاضر به فروش آن نیستند.

    کارگر گفته بود: رنو یا تمام سهام پارس‌خودرو را می‌خرد یا اینکه در خطوط تولید این شرکت برای تولید محصولات جدیدش سرمایه‌‌گذاری خواهد کرد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو