فونیکسریمکسبهتام

در جریان بررسی بودجه ۹۵ شهرداری تهران تصویب شد

اختصاص کمک هزینه معاینه فنی برای رانندگان تاکسی

عصر خودرو- تبصره ۲۵ بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال تحت عنوان "کمک به ساماندهی رانندگان تاکسی" به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

اختصاص کمک هزینه معاینه فنی برای رانندگان تاکسی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حبیب کاشانی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران امروز در جلسه علنی شورای شهر ضمن قرائت تبصره 25 بودجه 95 شهرداری گفت: این تبصره نیز مبلغ 160 میلیارد ریال بودجه هزینه ای تحت عنوان کمک به ساماندهی رانندگان تاکسی فقط در راستای اعطای وام قرض الحسنه به رانندگان تاکسی؛ اعطای وام برای جایگزینی خودروهای فرسوده، پرداخت کمک هزینه انجام معاینه فنی خودروهای فرسوده تاکسی؛ کمک به تامین پوشش بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی و افرادتحت تکفل و کمک به منظور اخذ دفترچه خدمات درمانی صرفا برای رانندگان بالای پنجاه سال اختصاص می‌دهد.

    حافظی پیشنهاد اضافه شدن افراد تحت تکفل را نیز ارائه کرد.

    عباس جدیدی نیز پیشنهاد حذف کمک هزینه به خودروهای فرسوده را ارائه داد و گفت: ما رانندگان را برای جایگزینی تشویق می‌کنیم و این مخالف مصوبات ما است.

    علیرضا دبیر با اشاره به موضوع تعویض خودروهای فرسوده گفت:‌ دولت سهمی برای تعویض خودروهای فرسوده اختصاص می‌دهد و این بند برای خودروهایی است که نوبت نوسازی آنها به سال بعد از آن افتاده است.

    رییس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد:‌ اگر یک تاکسی پیکان را امروز از سطح شهر جمع‌آوری کنیم تا سال بعد از آن یک تن آلودگی را از شهر تهران حذف کرده‌ایم.

     به پیشنهاد اعضا، کمک هزینه انجام معاینه فنی به همه خودروها و نه تنها خودروهای فرسوده اختصاص خواهد یافت.

    به گزارش ایسنا، در پایان بررسی، این تبصره با ایجاد تغییراتی همچون حذف کلمه فرسوده و پرداخت کمک هزینه برای تعمیرات و معاینه فنی و همچنین اضافه کردن افراد تحت تکلف رانندگان تاکسی به تصویب اکثریت اعضای شورای شهر تهران رسید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو