فونیکسریمکسبهتام

فروش ویژه رنو سفران در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو

عصر خودرو- نگین خودرو، نماینده رسمی Renault فرانسه در ایران، با اعلام شرایط متنوع، امکان خرید یکی از محبوب ترین خودروهای سدان کلاس D را برای طرفداران این برند اصیل و اروپایی فرهم کرده است.

فروش ویژه رنو سفران در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، رنو سفران، سدان محبوب رنو در ایران که می‌توان آن را رقیب جدی خودروهای کلاس D از قبیل اپتیما، سوناتا و کمری دانست، در این طرح با مدل های 2015 و 2016 با حجم موتور 2000 سی سی اتوماتیک و مدل 2016 با حجم موتور 2500 سی سی اتوماتیک عرضه می‌شود و مطابق سایر خودروها در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، از سرویس دوره‌ای رایگان 50هزار کیلومتری شامل 5 دوره بازدید رایگان خودروها برخوردارند و البته 5 سال یا 150هزار کیلومتر گارانتی نیز دارند.

    رنو سفران 2000 سی سی با آپشن هایی از قبیل سقف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها و بسیاری امکانات دیگر در کنار طراحی بسیار جذاب با تخفیف خرید نقدی 5 میلیون تومانی به همراه بیمه بدنه رایگان در مدل 2015 عرضه می شود که در درکنار شرایط خرید نقدی، امکان بهره بردن از تسهیلات در شرایط اقساطی با وام 50 میلیون تومانی یک ساله بدون بهره و 2 ساله با نرخ 21 درصد عرضه می شود.

    این خودرو در مدل سال 2016 نیز با قیمت پایه 145 میلیون تومانی از تخفیف خرید نقدی 3 میلیون تومانی بهره می برد و در خرید اقساطی با 40 میلیون تومان تسهیلات با دوره بازپرداخت 6، 12 و 24 ماهه عرضه می شود.

    رنو سفران 2500 سی سی 6 سیلندر با آپشن هایی از قبیل سقف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، ESP، ASR و بسیار امکانات دیگر در کنار طراحی بسیار جذاب با تخفیف خرید نقدی 5 میلیون تومانی به همراه بیمه بدنه رایگاندر مدل 2016 عرضه می شود که در درکنار شرایط خرید نقدی، امکان بهره بردن از تسهیلات در شرایط اقساطی با وام 60 میلیون تومانی یک ساله بدون بهره و 2 ساله با نرخ 21 درصد عرضه می شود.

    تحویل مدل‌های 2015 و 2016 رنو سفران 15 روزه است تا مشتریان این برند اصیل اروپایی در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، پیش از آغاز سال جدید خودروی خریداری شده را در اختیار داشته باشند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این جشنواره و اطلاعات بیشتر در خصوص فروش محصولات رنو می‌توانید به وبسایت نگین خودروwww.neginkhodro.com مراجعه کنید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم