فونیکسریمکسبهتام

رنو نسل چهارم "سنیک" هاچ بک را رو کرد+تصاویر

عصر خودرو- شرکت خودروسازی رنو پس از افشای تصاویری از نسل چهارم "سنیک"، تصاویر رسمی از این خودرو منتشر کرد و قصد دارد آن را این هفته در نمایشگاه خودرویی ژنو رونمایی کند.

رنو نسل چهارم "سنیک" هاچ بک را رو کرد+تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از لفتلین نیوز، مدل جدید رنو سنیک تقریبا هیچ نسبتی با مدل کنونی این خودرو ندارد. این خودرو نسبت به نسل کنونی نیمرخ گردتری دارد و طراحی آن از طراحی کانسپت R-Space که در سال 2011 در نمایشگاه خودرویی ژنو رونمایی شد الهام گرفته است.

    نمای جلو این هاچ بک همانطور که پیش بینی می شد مطابق با زبان طراحی کنونی رنو است اما بیشتر به کراس اور کوچک کپچر شبیه است تا مگان.

    این هاچ بک کوچک همانند خودروهای مگان، تالیسمان، کاجار و یک سری از خودروهای نیسان همچون روگ و قشقایی روی پلتفرم تغییرپذیر CMF ساخته شده است.
    هنوز از جزئیات فنی این خودرو مطلبی منتشر نشده اما دور از ذهن نیست که این خودرو از دو نوع موتور چهار سیلندر بنزینی و دیزلی که رنو-نیسان بهره ببرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم