فونیکسریمکسبهتام

بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند

عصر خودرو- در رتبه بندی سال ۲۰۱۶ یک مجله برند لوکس آئودی فولکس واگن و سوباروی فوجی هوی اینداستریز برترین برندهای خودرو شناخته شدند و این نشریه همه مدلهای این برندها را که تست کرده بود به خوانندگانش توصیه کرد.

بهترین و بدترین برندهای خودرو معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، برندهای لوکس لکسوس تویوتا موتور و پورشهفولکس واگن و ب ام و در رتبه‌های برتر بعدی نشریه Consumer Reports قرار گرفتند. مزدا که یک برند غیرلوکس و مستقل است در رتبه ششم جای گرفت. بوییک به عنوان تنها برند آمریکایی برتر در رتبه هفتم قرار گرفت و مزدا، تویوتا، کیا و هوندا فهرست 10 برند برتر را کامل کردند.

    مجله مذکور در این گزارش که شامل 30 برند بود اعلام کرد قابلیت اطمینان خودرو و تستهای ایمنی و همچنین تستهای جاده‌ای را برای دادن توصیه به خوانندگان مورد ملاحظه قرار داده است.

    این مجله خاطرنشان کرد مدلهای آئودی و فولکس واگن که بدنبال رسوایی آلایندگی فولکس واگن و فراخوان گسترده این شرکت از نمایندگیهای فروش جمع شدند در این گزارش مورد بررسی قرار نگرفته اند.

    همچنین برندهایی که کمتر از دو خودروی تست شده داشتند در این رتبه بندی قرار نگرفتند. به این ترتیب خودروهای تسلا موتور و برندهای فوق لوکسی مانند جگوار به فهرست این نشریه راه پیدا نکردند. آلفا رومئو، مازراتی، رم و اسمارت از دیگر برندهایی بودند که به فهرست این مجله راه نیافتند.

    تسلا مدل اس در سالهای 2014 و 2015 بهترین مدل معرفی شده بود اما Consumer Reports دیگر این برند را دوست ندارد و در اکتبر سدان برقی لوکس تسلا را که قیمتش از 70 هزار دلار آغاز می‌شود به دلیل نگرانی نسبت به قابلیت اطمینان آن از فهرست مورد توصیه خود بیرون کشید.

    برند فیات شرکت فیات کرایسلر اتوموبیل در آخرین رتبه قرار گرفت و بدترین برند در میان همه برندها شناخته شد. همه مدلهای مورد بررسی این شرکت در سه رتبه انتهایی فهرست قرار گرفتند.

    در میان برندهای آمریکایی هم بجز برند گران قیمت بوییک جنرال موتورز، سایر برندها عملکرد خوبی نداشتند. لینکلن فورد و شورولت جنرال موتورز به دلیل امتیازهای پایینی که در زمینه قابلیت اطمینان بدست آوردند در رتبه‌های میانی قرار گرفتند.

    بر اساس گزارش مارکت واچ، مجله Consumer Reports فهرست 10 خودروی برگزیده سال را منتشر کرد که از میان آنها تویوتا کمری برای پنجمین بار بهترین سدان اندازه متوسط، آکورد هوندا موتور بهترین خودروی سدان، هوندا فیت بهترین خودروی ساب کامپکت، سوبارو ایمپرزا بهترین مدل کامپکت، سوبارو فارستر بهترین شاسی بلند کوچک، کیا سورنتو بهترین شاسی بلند متوسط، لکسوس آر ایکس بهترین شاسی بلند لوکس، تویوتا سیه‌نا بهترین مینی ون و اف 150 فورد بهترین در بخش پیکاپ بود.

    این نشریه به طور ناشناس خودروهایی که می‌خواهد تست کند را از نمایندگیهای فروش خریداری می‌کند و حدود 50 تست شامل تست ترمز و اقتصاد سوخت برای ارزیابی عملکرد خودرو انجام می‌دهد.

    رتبه بندی این نشریه از سوی صنعت خودرو از نزدیک دنبال می‌شود زیرا Consumer Reports یکی از اصلی‌ترین منابعی است که مصرف کنندگان برای دریافت توصیه خرید به آن مراجعه می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو