فونیکسریمکسبهتام

بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶

عصر خودرو- هر ساله، مجله «Consumer Reports» و تیم حرفه‌ای آنها خودرو‌های مختلف را امتحان و از میان آنها بهترین‌های‌شان را انتخاب می‌کنند.

بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازفرصت امروز، برای اینکه این خودرو‌ها در بین بهترین‌ها قرار گیرند، باید در جاده آزمایشی نتیجه خوبی به دست بیاورند، قابل اعتماد و دارای امنیت بالایی باشند، عملکرد خوبی در تست تصادفات داشته باشند و در نظرسنجی‌های این مجله در رابطه با رضایت مالک نمره بالایی را کسب کنند. لیست بهترین‌های امسال بسیار متنوع است و شامل مدل‌های مختلف، از خودرو‌های کوچک تا شاسی‌بلند‌های غول پیکر، می‌شود. در مجموع 10 خودرو در این لیست قرار دارند که شامل هفت خودرو ژاپنی، دو آمریکایی و یک کره‌ای می‌شود.

    بهترین خودرو سدان: تویوتا کمری (24.089 تا 32.603 دلار)

    مدت زیادی است که تویوتا کمری محبوب‌ترین و قابل اعتماد‌ترین خودرو برای خانواده‌های آمریکایی است و آخرین نسل این مدل نیز از این قانون مستثنا نیست. «Consumer Reports» نوشت: تویوتا کمری هر سال نشان می‌دهد که خودرویی بسیار قابل اعتماد است و با عملکردی خیره‌کننده در آزمایش تصادف یک سدان بی‌نقص محسوب می‌شود.

    بهترین خودرو «subcompact»: هوندا فیت (19.025 دلار)

    با وجود انتقال بیش از حد صدای بیرون از ماشین به داخل اتاق و سواری خشک، این خودرو به دلیل مصرف سوخت بسیار کم، دست فرمان تیز و فضای داخلی بزرگ جزو بهترین‌های لیست ما قرار دارد.

    بهترین خودرو «compact»: سوبارو ایمپرزا(21.345 تا 22.345 دلار)

    سوبارو ایمپرزا به دلیل سواری، کنترل، فضای داخلی، تکنولوژی امنیتی، نتیجه خوب در تست تصادفات و سیستم دو دیفرانسیل خود مورد تحسین این مجله قرار گرفته است.

    بهترین شاسی بلند لوکس: لکسوس RX (51.630 تا 57.565 دلار)

    این مدل از لکسوس برای دو دهه پیشتاز کلاس شاسی بلند‌های سایز متوسط بوده و به نظر می‌رسد این حکمرانی همچنان ادامه دارد. این مجله لکسوس را به دلیل اتاق بی‌صدا و راحت، انتقال نیروی بسیار خوب، رانندگی نرم و طراحی اتاق بسیار شیک در لیست 10 خودروی برتر سال قرار داده است.

    برترین «roadster»: مزدا MX-5 میاتا (29.905 دلار)

    مزدا mx-5 همیشه پرفروش‌ترین خودرو در کلاس خود بوده است. این مدل مزدا ترکیبی از سایز کوچک، کنترل بسیار خوب و یک موتور بی‌نقص است.

    بهترین شاسی بلند جمع‌و‌جور: سوبارو فورستر (27.145)

    این شاسی بلند دارای سیستم دو دیفرانسیل بسیار موفق، فضای داخلی زیاد، رانندگی راحت و انسجام رانندگی بسیار خوب است.

    بهترین شاسی بلند سایز متوسط: کیا سورنتو (37.915 دلار)

    کیا سورنتو در بازار این کلاس از خودرو‌ها می‌درخشد. این خودرو دارای تمامی امکانات یک خودرو بسیار خوب است و با توجه به قیمت، ویژگی‌های بسیار خوبی را به خریدارانش ارائه می‌دهد.

    بهترین مینی وَن: تویوتا سیِنا (35.810 تا 38.201 دلار)

    تویوتا سینا از سال 1998 یکی از بهترین‌های کلاس مینی ون بوده است. سینا یک وسیله بسیار قابل اطمینان با امکانات بسیار مدرن است و تمامی آن چیزی است که یک خانواده به آن نیاز دارد.بهترین وانت «Pickup» : فورد F-150

    این مجله این مدل از فورد را به دلیل ساختار سبک وزن آلومینیومی بدنه آن و مصرف سوخت اقتصادی‌اش نسبت به مدل قبلی تحسین کرده است. علاوه بر آن، اتاق بسیار بزرگ و بی‌صدای فورد خریداران را شگفت زده کرده است. همچنین، فورد f-150 در هر نوع شرایط جاده‌ای عملکرد بسیار خوبی دارد.

    بهترین سدان بزرگ: شورولت ایمپالا (39.110 دلار)

    ایمپالا خودرویی منسجم و راحت، ترکیبی از سواری راحت و دست فرمان خوب است که تعدادی از خودرو‌های لوکس را در کلاس خود مغلوب کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو