فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران (۱۸)

رونمایی از فعالیت های مشترک شرکت ISQI با شرکت های بین المللی

عصر خودرو- سامانه جامع اطلاعات خودرو،فعالیت مشترک شرکت ISQI با شرکت های بین المللی و افکار سنجی میزان رضایت مشتری از جمله اقدامات این شرکت در سومین همایش و نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران است.

رونمایی از فعالیت های مشترک شرکت ISQI با شرکت های بین المللی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سعید تاجیک،معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در خصوص نمایشگاه توانمندی های خودرو ایران گفت:این دوره از نمایشگاه بعد از وقفه طولانی با هدف معرفی و نمایش توانمندی های صنعت خودرو ایران به شرکت های خارجی  برگزار می شود.
    وی در ادامه بیان داشت:در این نمایشگاه تمام زنجیره طراحی، تولید، فروش و بازرسی خودرو به صورت یکپارچه حضور دارند که این امر به عنوان نقطه قوت نمایشگاه به حساب می اید.
    معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در خصوص رونمایی از سامانه جامع خودرو گفت: در این سامانه آخرین اطلاعات ارزیابی شده فاکتورهای مختلف و نظر مشتریان جمع اوری و به صورت یکپارچه در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.
    وی ادامه داد: سامانه جامع اطلاعات خودرو به سرعت به روز می شود از همین رو این سامانه را می توان به عنوان مرجع انتخابی مورد استفاده متقاضیان قرار گیرد.
    تاجیک اظهار داشت:دست آوردهای سنجش رضایت مردم و افکار سنجی مورد دیگری است که در این نمایشگاه توسط این شرکت ارائه می شود.
    وی افزود: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به تازگی همکاری های مشترکی با شرکت NAST چین، CIC چین و Swiss Aproval داشته که از این فعالیت های مشترک در غرفه رونمایی شده است.

    معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این نمایشگاه که با شعار رقابت پذیری و ارتقای کیفی فعالیت می کند  فضایی به وجود آید تا همکاری های بین المللی در تمام زنجیره های مرتبط با این صنعت تعریف و ایجاد شود که به طور قطع بر روی رقابت پذیری موثر خواهد بود. برای توسعه تست و بازرسی خودرو در کشور،توافق با بزرگترین شرکتهای بازرسی خودرو در آلمان و فرانسه هم در آینده نزدیک نهایی خواهد شد.

    کرمان موتوراکستریم