فونیکسریمکسبهتام

افزایش دو برابری نرخ یک سال ورود به محدوده طرح ترافیک

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس لایحه جدید شهرداری نرخ ورود به محدوده ی طرح ترافیک افزایش دو برابری خواهد داشت.

افزایش دو برابری نرخ یک سال ورود به محدوده طرح ترافیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با جزئیات لایحه جدید عوارض ورود به طرح ترافیک در سال 95 اظهار داشت: براساس لایحه شهرداری امسال شکل فروش مجوز طرح ترافیک با سال‌های گذشته متفاوت است.

    وی افزود: رویکرد شورای شهر و مدیریت شهری نسبت به فروش مجوز ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک دیگر نگاه درآمدی نیست بلکه بیشتر به کاهش ترافیک و آلودگی هوا توجه شده است.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: مجوز های طرح ترافیک در سال آینده به سه گروه تقسیم شده که گروه اول شامل کسانی می شود که قرار است فقط 90 روز وارد محدوده طرح شوند که به این افراد تخفیف 50 درصدی داده می شود و باید 350 هزار تومان پرداخت کنند.

    قناعتی گفت: گروه دوم شامل کسانی است  که 190 روز وارد محدوده‌ی طرح می شوند و باید 2/3 تعرفه سال گذشته را پرداخت کنند و افرادی که درخواست ورود به محدوده‌ی طرح را در تمام سال دارند باید 2 برابرتعرفه سال گذشته را پرداخت کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط