فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد عنوان کرد:

کمبود بازرس درتاکسیرانی بجنورد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد با انتقاد از وضعیت مسافرکش های شخصی گفت: متاسفانه سازمان تاکسیرانی بجنورد با کمبود شدید نیروی بازرس در این شهرستان مواجه است.

کمبود بازرس درتاکسیرانی بجنورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به  نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه به لحاظ کیفیتی تاکسی‌ها در ناوگان تاکسیرانی بجنورد در سطح مطلوبی قرار ندارند، افزود: اما به لحاظ کمی و آماری شمار تاکسی‌های تلفنی بجنورد نسبت به جمعیت 20 درصد مازاد است.

    قربانی با اشاره به برخی دغدغه‌ها و مشکلات مهم رانندگان در ناوگان تاکسیرانی بجنورد، گفت: متاسفانه دائما شاهد جولان مسافربرهای شخصی در سطح شهر هستیم و این امر، دغدغه مهمی برای سازمان تاکسیرانی و رانندگان است که این سازمان بر اساس پیگیری‌های انجام شده خواستار تشدید برخورد پلیس با مسافربران شخصی شده است.

    وی تصریح کرد: برخی از مسافربرهای شخصی گواهینامه مورد تایید حمل و نقل ندارند و گاها نیز به لحاظ سیاسی، کیفری و ... دچار مشکل هستند.

    قربانی گفت: بیشتر مسافربرهای شخصی در ایستگاه‌های تاکسی توقف می‌کنند که علاوه بر اخذ کرایه اضافی از مسافر برخورد مناسبی با مسافران ندارند که این موضوع نارضایتی‌های زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

    وی در خصوص اقدامات سازمان تاکسیرانی به منظور هوشمندسازی تاکسی‌های تلفنی سطح شهر بجنورد نیز افزود: بحث هوشمند سازی از جمله نصب «جی. پی. اس» هم اکنون در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده است تا این مهم در بجنورد هم زمان با سطح کشور اجرا شود.

    قربانی تصریح کرد: هوشمندسازی تاکسی‌های تلفنی هم اکنون در بجنورد به صورت پایلوت در تاکسی تلفنی میلاد در حال انجام است.

    وی گفت: جذب مسافر، کنترل راننده از سوی دفتر تلفنی و ... از مهم‌ترین مزایای هوشمندسازی تاکسی‌های تلفنی است.

    وی همچنین با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی بجنورد در زمینه نظارت و کنترل در خطوط تاکسیرانی افزود: در بحث بازرسی بایستی به ازای هر 300 راننده یک بازرس وجود داشته باشد که متاسفانه این سازمان در شهرستان بجنورد با کمبود شدید نیروی بازرس مواجه است و در حال حاضر تنها از ظرفیت بازرس‌های افتخاری استفاده می‌کند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بجنورد گفت: 118 تاکسی در ناوگان تاکسیرانی بجنورد فرسوده است که اقدامات لازم برای نوسازی آن‌ها در حال انجام است.

    وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخود نامناسب، تمیزنبودن خودرو، اخذ کرایه اضافی و ... از سوی رانندگان می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره‌های 09388151350 و 09157191375 پیگیری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو