فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران (۲۷)

تحویل اولین بخش از کامیونت‌های FAW تا پایان سال

عصر خودرو- رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیباموتور از آغاز تحویل کامیونت‌های ۶ تن FAW در روزهای آخر اسفندماه جاری خبر داد.

تحویل اولین بخش از کامیونت‌های FAW تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱:۰۰

    مهرداد امینی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو ایران در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری «عصر خودرو» با اعلام این خبر گفت: همان‌طور که پیش‌تر  و در نمایشگاه‌های گذشته وعده داده بودیم تمامی مجوزهای لازم برای شماره‌گذاری و تحویل کامیونت جدید شرکت انجام‌شده و مشتریانی که نوبت تحویل خودرویشان رسیده باشد می‌توانند در روزهای پایانی سال نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

    وی همچنین  بابیان اینکه کامیونت 6تن TIGER V  محصول جدید شرکت سیباموتور با توجه به آپشن‌ها و کیفیت بالا هم‌اکنون در میان کامیونت‌های موجود در بازار در پایین‌ترین محدوده قیمتی قرار دارد گفت: در سال 89 حدود 21 هزار و 700 دستگاه کامیونت در کشور به فروش رسیده است که با توجه به کاهش حجم بازار، در 6 ماهه اول امسال بازار عرضه و فروش کامیونت به 2500 دستگاه رسید.

    وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه‌های سال آینده سیباموتور نیز گفت: با توجه به همکاری مناسب شرکت و FAW  یال آینده کامیونت باری ابن برند را به سبد محصولاتمان اضافه خواهیم کرد.

    قائم‌مقام مدیرعامل سیباموتور همچنین درباره ادامه همکاری با برند FAW  نیز گفت: FAW در کشور چین برندی کاملاً شناخته‌شده و باسابقه است و توانسته سهم بازار بزرگی را نیز در این کشور و سایر کشورهای جهان از آن خود کند اما با توجه به‌ پیش‌زمینه ذهنی خریداران خودروهای چینی نسبت به کیفیت و دوام این خودروها یکی از موانع حضور خودروهای این کشور در ایران است هرچند به نظر می‌رسد عرضه محصولات FAW توانسته تا حد زیادی ذهنیت منفی نسبت به محصولات چینی را تغییر دهد.

    امینی ادامه داد : به‌هیچ‌عنوان قصد حمایت چشم‌بسته و سطحی از یک برند یا کشور خاص را نداریم اما ما برای حضور در بازار شرکتی را انتخاب کرده‌ایم که رتبه اول در بازار بزرگ چین است. به‌علاوه FAW هم‌اکنون در بیش از 80 کشور جهان عرضه می‌شود و در چهار کشور سایت تولیدی دارد و در مدت‌زمان حضور در بازار هم توانسته رضایت خریداران را جلب کند.

    وی درزمینهٔ بازخوردهای مشتریان از کیفیت محصولات FAW گفت:کیفیت یک خودرو ناشی از عوامل مختلفی است که ما با شناخت آن‌ها تلاش داریم محصولی باکیفیت عرضه کنیم. یکی از این عوامل کیفیت مونتاژ است که در مجموعه ما به‌شدت رعایت می‌شود تا محصول بدون مشکل تحویل مشتری شود. یکی دیگر از مسائل مهم کیفیت قطعات به‌کاررفته در خودرو است. ما هم‌اکنون بخشی از قطعات موردنیاز برای تولید این خودرو را از تأمین‌کنندگان داخلی تأمین می‌کنیم که ازجمله آن‌ها شاسی خودرو است که به‌طور کامل در شرکت زیرمجموعه گروه بهمن تولید می‌شود. برای قطعات حساسی مانند موتور و گیربکس هم تلاش کرده‌ایم قطعات از تولیدکننده اصلی تأمین شود. به‌عنوان نمونه گیربکس ZF خودرو مستقیم از ZF آلمان خریداری می‌شود تا کیفیت آن در بالاترین حد باشد. درمجموع میزان رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای تولیدی سیباموتور بالا است.

    قائم‌مقام مدیرعامل سیباموتور در ادامه به خدمات پس از فروش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان خودروهای تجاری نیز اشاره کرد و گفت:ما هم‌اکنون تمام تلاش و فشار کاری خود را در بخش خدمات پس از فروش متمرکز کرده‌ایم و همکارانمان در این بخش تلاش زیادی برای افزایش رضایت مشتریان می‌کنند. خودروهای تجاری تأمین‌کننده هزینه‌های مالکانشان هستند و باید تلاش کنیم زمان توقف آن‌ها و همچنین دفعاتی که به تعمیرگاه مراجعه می‌کنند کمترین میزان باشد. از طرف دیگر سرویس‌دهی به خودروها هم اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل تلاش کرده‌ایم نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خود را در محورهای مواصلاتی توسعه دهیم تا در کمترین زمان ممکن برای امداد در محل خودرو حاضر باشند. موضوع پراکندگی نمایندگی‌ها موضوع بسیار مهمی است که ما تلاش کرده‌ایم در این زمینه رضایت مشتریان را جلب کنیم.

    رشد خیره کننده تولید و فروش سیباموتور طی 4 سال فعالیت

    امینی در ادامه به عملکرد شرکت سیباموتور در حوزه تولید و فروش پرداخت و گفت: شرکت در این 4 سال رشد خیره‌کننده‌ای را در تولید و فروش داشته است به طوری که در سال 91 با تولید و و فروش 500 دستگاه CBU و 200 دستگاه CKD شروع و امروز به سقف 2 هزار دستگاه رسیده است که در صنعت خودروهای سنگین کشور به عنوان یک رکورد محسوب می‌شود.

    وی گفت: شرکت سیباموتور در سال 91 با 4 درصد سهم بازار شروع به فعالیت کرد و در سال 92، 25 درصد سهم بازار را کسب کرد و در سال 93 با تولید 2 هزار دستگاه خودرو به 32 درصد سهم بازار دست یافته است .

    رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیباموتور در بخش دیگری از سخنان خود نیز تصریح کرد: : شرکت سیباموتور در سال 94 با توجه به کاهش حجم بازار و شرایط اقتصادی کشور موفق به کسب سهم 35 درصدی در بازار شد و هم اکنون به عنوان یکی از لیدرهای تولید خودروهای تجاری در کشور است.

    وی همچنین در راستای پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان به ایجاد تعمیرگاه مرکزی این شرکت با سرمایه‌گذاری در حدود 30 میلیارد تومان اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر تعمیرگاه مرکزی هم‌اکنون شرکت 20 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش تخصصی در سراسر کشور دارد.

    مهرداد امینی در انتها با توجه به چشم‌انداز شرکت سیباموتور و قرار گرفتن به‌عنوان یکی از  سه از شرکت برتر در حوزه خودروهای تجاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت سیباموتور به‌عنوان یکی از سه شرکت برتر در حوزه خودروهای تجاری قرار دارد و تلاش می‌کند تا سال 97 با حفظ این جایگاه نسبت به ارتقاء و بهبود آن اهتمام ورزد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو