فونیکسریمکسبهتام

صبح امروز در جاده تبریز - آذرشهر

برخورد کامیون و مینی‌بوس، مصدومیت ۷ نفر را به دنبال داشت

عصر خودرو- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: صبح امروز در جاده تبریز - آذرشهر برخورد کامیون و مینی‌بوس ۷ نفر زخمی بر جا گذاشت.

برخورد کامیون و مینی‌بوس، مصدومیت ۷ نفر را به دنبال داشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، حبیب حسینقلی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز چهاردهم اسفند در کیلومتر 6 جاده هوراند- آبش‌احمد، واژگونی خودرو سواری پیکان، مرگ یک نفر را به همراه داشت.

    وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 6:30 دقیقه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر، پایگاه اورژانس 115 هوراند به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی مرگ یک زن را تایید و بنا به گفته سرنشین دیگر خودرو پیکان، ساعت‌ها قبل دچار واژگونی و سقوط به دره شده بودند و پس از هوشیاری با اورژانس تماس گرفته و مورد جرحی خاصی نداشته و حاضر به انتقال نشده است.

    حسینقلی‌زاده گفت: کمربند ایمنی عامل اصلی نگه دارنده در حوادث ترافیکی از برخورد و صدمه نقاط حیاتی بدن، یعنی سر و سینه است و در واژگونی‌های خودرو با بستن کمربند ایمنی این صدمات کاهش می‌یابد.

    7 نفر زخمی در برخورد کامیون و مینی‌بوس

    مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام این حادثه رانندگی در جاده تبریز-آذرشهر، بر لزوم احتیاط رانندگان بر رعایت قوانین ایمنی و راهنمابی و رانندگی تاکید کرد.

    حسینقلی‌زاده گفت: امروز جمعه چهاردهم در جاده تبریز- آذرشهر، مابین خسروشهر و ایلخچی، برخورد کامیون و مینی‌بوس هفت تن را راهی بیمارستان کرد.

    وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت 6:20 دقیقه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اسکو، پایگاه اورژانس 115 ایلخچی، خسروشهر و ممقان اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی 7 تن از سرنشین‌های دو خودرو را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های اسکو و امام رضا (ع)تبریز انتقال دادند.

    حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو