فونیکسریمکسبهتام

تاکسی های مرکز تهران زیاد می شود

کاهش مشکلات حمل و نقل در پایتخت

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از افزایش ناوگان تاکسیرانی در این منطقه به منظور کاهش بار ترافیکی در روزهای پایانی سال و جلوگیری از ازدحام مسافر خبر داد.

کاهش مشکلات حمل و نقل در پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تردد بالای مسافر به خیابانهای مرکزی پایتخت، همزمان با راه اندازی نمایشگاه بهاره در اسفند برای کاهش ترافیک در این محدوده بر تعداد ناوگان تاکسیرانی در این منطقه افزوده می شود.
    او گفت: تعداد 8 دستگاه ون در زمانبندی های مشخص از ساعت 16 تا 22 که زمان اوج ازدحام مسافر است به پایانه سیدخندان و 7 دستگاه ون در پایانه روشندلان برای مسیرهای پاسداران و تجریش اضافه خواهد شد.
    معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: با توجه به واقع شدن مراکز خرید اصلی در این منطقه، تاکسی‌های ویژه در این مراکز برای سرویس دهی به شهروندان مستقر شده اند.
    او با اشاره به تاکسی خطی، گردشی و تلفنی منطقه، گفت: پیش بینی می شود تعداد مسافران تاکسی‌ها در اسفند ماه به ویژه در روزهای پایانی سال افزایش یابد بنابراین معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در نظر دارد تا با تمام ظرفیت به شهروندان در این ایام خدمات رسانی کند.
    معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 7 با اشاره به ساماندهی تاکسی های منطقه در طرح استقبال از بهار گفت: تاکسی‌های منطقه از نظر نظافت و پاکیزگی و همچنین وضعیت ظاهری نظارت می شوند تا همزمان با شروع بهار تاکسی‌های منطقه نیز چهره ای نو به خود بگیرد.
    او با تاکید بر اینکه در روزهای پایانی سال با افزایش مسافر مواجه خواهیم شد و باید با برنامه ریزی دقیق در راستای خدمات رسانی به شهروندان گام برداریم، یادآور شد: به تمام تاکسی‌ها ابلاغ شده که از نظر ظاهری و فنی باید در آمادگی کامل باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو