فونیکسریمکسبهتام

مدیربازرسی سایپا:

کاهش ۳۵ درصدی شکایات مشتریان در سایپا

عصر خودرو- مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا از کاهش ۳۵ درصدی شکایات مشتریان در گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

کاهش ۳۵ درصدی شکایات مشتریان در سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، غلامرضا محمدخانی مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه شکایات مشتریان در گروه خودروسازی سایپا در 6 ماهه دوم سال جاری شاهد کاهش 35 درصدی شکایات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم و این کاهش، بیانگر بهبود وضعیت خدمت رسانی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا است.

    محمدخانی ادامه داد: در طی مدت گذشته اقدامات موثری با هماهنگی تمام بخش های مرتبط با مشتریان صورت گرفته است و خوشبختانه بر اساس اعلام سایت بازرسی کل کشور نمودارها از افزایش رضایت مشتریان سایپا خبر می دهد.

    وی افزود: 4 عامل عمده در نیل به این موفقیت، اقدامات  کارشناسی شده در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، گسترش دسترسی مشتریان به شرکت، سرکشی و نظارت مداوم در نمایندگی های مناطق و برخورد جدی با متخلفان، هماهنگی و تعامل مستقیم با دستگاه های نظارتی برون و درون سازمانی بوده است و با ادامه این روند امیدواریم که بتوانیم قدم های مهمتری در این حوزه برداریم.

    مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه عزم راسخی برای توجه به مشتریان در سایپا بوجود آمده است گفت: حسب دستور مدیرعامل گروه خودروسازی اداره ای به نام نظارت بر شبکه فروش و خدمات پس از فروش راه اندازی شده است که علاوه بر این مدیریت بازرسی سایپایدک و مجموعه CRM گروه خودروسازی سایپا مجموعه ای توانمند را در این حوزه بوجود آورده است و تلاش این مجموعه بهبود وضعیت مشتری مداری و کاهش شکایات مشتریان خواهد بود.

    محمدخانی با اشاره به سیاست «بازرسی سایپا حامی مشتریان» افزود: سایپا در مدت گذشته با ایجاد مبادی مختلف در ارتباط با مشتری اقدام به تهیه درگاه اینترنتی، سامانه پیامک، ایمیل، نمابر و سایت اصلی سایپا رابطه ای تعریف شده و منظم را با مشتریان ایجاد کرده است و تمام تلاش ما بر این خواهد بود که روند فعلی ادامه پیدا کند.

    وی  به دریافت گزارشات متعدد از این مبادی اشاره کرد و  گفت: بسیاری از شکایات دریافت شده در حد اطلاع و آگاهی بود و حدود 300 فقره از این شکایات رسیدگی شد و مورد پیگیری و حصول نتیجه قرار گرفته است.

    بازرس ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در طی مدت گذشته تنها در حوزه بازرسی نمایندگی های سایپا 40 نفر ساعت رسیدگی و سرکشی بدون اطلاع قبلی داشته ایم و این روند قطعاً با تداوم همراه خواهد بود.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو