فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

ایستگاه‌های اتوبوس‌ ایزوله می‌شوند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: درحال حاضر به علت ایزوله نبودن خطوط بی‌آرتی در زمان سوار یا پیاده شدن مسافران مشکلاتی ایجاد می‌شود که در آینده نزدیک با ایزوله کردن فضای ایستگاه‌ این مشکل رفع خواهد شد.

ایستگاه‌های اتوبوس‌ ایزوله می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، پیمان سنندجی در خصوص سیستم هوشمند حمل و نقل عمومی با بیان اینکه در حقیقت ITS  یا سیستم‌های حمل و نقل هوشمند بر ارتقای بهره وری و کارایی و ایمنی سیستم حمل‌ونقل ” تاکید دارد، گفت: شرکت واحد اتوبوس‌رانی درراستای هوشمند سازی سیستم ناوگان اتوبوسی شهر تهران اقداماتی را در آینده انجام خواهد داد.

    وی تجهیز اتوبوس‌ها به دوربین های مداربسته جهت نظارت داخل اتوبوس را از جمله این اقدامات خواند و ادامه داد: همچنین برای پرداخت کرایه اتوبوس از شیوه‌هایی نوین استفاده خواهد شد که پرداخت کرایه توسط تلفن همراه یا موبایل بلیط از آن جمله است.

    سنندجی از پخش تبلیغات داخل اتوبوس‌ها به عنوان یک فرصت یادکرد و افزود: ایزوله کردن ایستگاه‌های اتوبوس از دیگر اقداماتی است که در راستای هوشمند سازی سیستم حمل و نقل اتوبوس شهر تهران انجام خواهد شد.

    وی ادامه داد: درحال حاضر به علت ایزوله نبودن خطوط بی‌آر تی در زمان سوار یا پیاده شدن مسافران مشکلاتی ایجاد می‌شود که در آینده نزدیک با ایزوله کردن فضای ایستگاه‌ این مشکل رفع خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی با تاکید بر اینکه د رحال حاضر نیز تعدادی از ایستگاه‌ها به صورت پایلوت ایزوله شده‌اند، توضیح داد: ایزوله کردن ایستگاه به این معناست که در مقابل جایگاه ورود و خروج مسافران به اتوبوس‌ درب‌هایی نصب می‌شود که این درب‌ها تنها در زمان ورود اتوبوس به ایستگاه باز خواهند شد و به این ترتیب امکان بروز حادثه برای مسافران به حداقل می‌رسد.

    سنندجی همچنین از نصب تابلوهای اطلاع رسانی با خط بریل برای استفاده روشندلان و تسهیل بهره‌برداری آنان از خدمات شرکت واحد اتوبوس‌رانی خبر داد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو