فونیکسریمکسبهتام

براساس جدیدترین آمار کیفیت خودروهای داخلی:

فقط تندر_۹۰ پارس خودرو موفق به کسب ۴ستاره ی کیفیت شد

عصر خودرو- براساس جدیدترین آمار کیفیت خودروهای داخلی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، فقط تندر-۹۰ پارس خودرو در گروه قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان موفق به کسب ۴ ستاره ی کیفیت شد.

فقط تندر_۹۰ پارس خودرو موفق به کسب ۴ستاره ی کیفیت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شکل جدید ارزیابی خود، خودروهای داخلی را با توجه به دریافت ستاره طبقه‌بندی می‌کند، به این معنی که هرچه کیفیت بالاتر باشد، خودروها ستاره بیشتری دریافت خواهند کرد.

    بر این اساس خودروها در 5 رده قیمتی تقسیم بندی شده است.

    در تازه ترین گزارش این شرکت که مربوط به بهمن ماه سال جاری است، که در گروه قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، سراتو به عنوان با کیفیت ترین خودرو این کلاس قیمتی عنوان شده و توانسته دو ستاره کیفیت را دریافت کند.

    در کلاس قیمتی 50 تا 75 میلیون تومانی، خودرو برلیانس H330  و H320 نیز با دارابودن دو ستاره کیفی توانسته اند در رده دوم و سوم این گروه قرار بگیرند.

    در کلاس قیمتی 25 تا 50 میلیون تومانی که متنوع ترین گروه از نظر تعداد خودروهای تولیدی با 19 نوع خودرو است تندر 90 پارس خودرو توانسته بهترین ارزیابی کیفی را با دریافت 4 ستاره کسب کند. بعد از آن نیز خودرو پارس تندر در رده دوم این گروه قرار گرفته و از خودروهای هم نوع تولید شده در سایر شرکت ها به لحاظ کیفی جلو زده است.

    در کلاس قیمتی پایین تر از 25 میلیون تومان نیز پراید 131 پارس خودرو توانسته بهترین کیفیت را دریافت کند و بعد از آن خودروهای تیبا، سایپا 131 و سایپا 132 نیز عناوین بعدی را به خود اختصاص داده اند.

    برپایه این گزارش،رضایت مشتریان ازکیفیت اولیه خودرو ها با 5 شاخص و در 24 خصوصیت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

    گفتنی است این شاخص ها شامل: بدنه، نیرو محرکه و سوخت رسانی، تعلیق و انتقال قدرت، ایمنی، تهویه مطبوع و وسایل برقی است که تندر 90پارس خودرو توانست با کسب بیشترین امتیاز، 4ستاره کیفیت را ازآن خود کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو