فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۴۰۲»

ثبت رکوردهای جدید مصرف بنزین

عصر خودرو- یک مقام مسئول با بیان اینکه اولین جهش مصرف بنزین۲۷اسفند و با آغاز سفرهای نوروزی کلید می‌خورد، گفت: در روزهای پایانی سال احتمال مصرف بیش از۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ثبت رکوردهای جدید وجود دارد.

ثبت رکوردهای جدید مصرف بنزین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از صبحانه ،سیدناصر سجادی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون متوسط مصرف بنزین کشور حدود 70.6 میلیون لیتر در روز بوده است، گفت: از ابتدای سال‌جاری مصرف این فرآورده نفتی حدود دو درصد و معادل 1.5 میلیون لیتر در روز در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام اینکه پیش بینی می‌شود برای نوروز سال‌جاری همچون روند مصرف دو سسال گذشته شاد جهش مصرف بنزین در کشور باشیم، تصریح کرد: بر این اساس احتمال جهش مصرف بنزین کشور به بیش از 100 میلیون لیتر در روز وجود دارد.

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی وضعیت تامین، عرضه و توزیع بنزین همزمان با آغاز سفرهای نوروزی مردم مطلوب ارزیابی می‌شود، اظهار داشت: هم اکنون هیچ گونه محدودیت و نگرانی برای تامین بنزین نوروزی مردم وجود ندارد.

    وی با بیان اینکه از 27 اسفند ماه سال‌جاری و همزمان با آغاز موج اول سفرهای نوروزی جهش مصرف بنزین کشور رقم خواهد خورد، تاکید کرد: از این رو آمادگی عرضه و توزیع بیش از 100 میلیون لیتر بنزین حتی در مسیرهای پر رفت و آمد سیاحتی، گردشگرپذیر و زیارتی برای ایام نوروز و روزهای پایانی سال وجود دارد.

    سجادی با اشاره به ثبت مصرف بیش از 105 میلیون لیتر بنزین در نوروز سال گذشته، یادآور شد: پیش بینی می‌شود برای نوروز سال جاری حتی رکوردهای جدید مصرف رقم بخورد و مردم باید در مصرف این فرآورده نفتی حداکثر صرفه‌جویی را در دستور کار قرار بدهند.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه در طول ایام نوروز هم دو پیک مصرف بنزین اتفاق خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: قطعا در 12 فروردین ماه سال‌جاری پیک جدید مصرف بنزین در کشور را شاهد خواهیم بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو