فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۳ درصدی تلفات جاده‌ای

اعمال نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از ۲۵ اسفند

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی کشور از اعمال نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از ۲۵ اسفند ماه خبر داد.

اعمال نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از ۲۵ اسفند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایسنا ، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نرخ‌های جدید جرائم رانندگی چه زمانی اعمال خواهد شد، افزود: نرخ‌های جدید جرائم رانندگی از 25 اسفند ماه سال‌جاری اجرا خواهد شد.

    وی اظهار کرد: بیشتر رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند و این جرائم برای کسانی است که قانون را رعایت نمی‌کنند و برای آنها حالت بازدارندگی دارد.

    فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: اعمال این جرائم برای سلامتی رانندگان و سرنشینان خودرو موثر خواهد بود و امیدواریم مردم با فرهنگ ترافیکی که دارند کمتر با جریمه شدن مواجه شوند.

    اشتری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون امنیت مرزها بسیار مطلوب بوده و 7800 کیلومتر مرز خشک و آبی تحت حفاظت و کنترل قرار دارد، اضافه کرد: در برخی مرزها به دلیل بی‌ثباتی کشورهای همسایه تحرکاتی ایجاد می‌شود که با هماهنگی نیروی انتظامی، سپاه و ارتش با اشرار و قاچاقچیان برخوردهای لازم انجام می‌گیرد.

    وی بیان کرد: درصد بالایی از این تحرکات شناسایی و خنثی شده و طی ماه‌های گذشته در شرق و غرب کشور در برخورد با این دسته از افراد مانع رسیدن آنها به هدف شده‌ایم.

    فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: سال آینده با استفاده از تجهیزات نوین و نیروهای متخصص و توانمند بیشتر، کنترل بهتری در این خصوص انجام خواهد شد.

    اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی براساس قانون با هنجارشکنان برخورد می‌کند، افزود: تلفات و تصادفات جاده‌ای نسبت به سال‌گذشته 3 درصد کاهش داشته است.

    وی اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در سال‌جاری 16 درصد نسبت به سال‌گذشته افزایش یافته و نیروی انتظامی افزایش برخورد با شبکه‌ها و باندهای توزیع مواد مخدر را در سال‌جاری در دستور کار قرار داده است.

    فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: جمع‌آوری معتادان مستلزم همکاری همه دستگاه‌های مرتبط است و در صورت فراهم شدن این آمادگی، نیروی انتظامی آمادگی دارد کمتر از 10 روز معتادان را در سراسر کشور جمع‌آوری کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو