فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار زنجان:

تاکسی‌های جدید سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان افزوده می‌شود

عصر خودرو- معاون شهردار زنجان با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: در همین راستا ۲۲ دستگاه تاکسی سمند از محل نوسازی ناوگان سال آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.

تاکسی‌های جدید سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری زنجان افزوده می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سمانه شاددل با بیان اینکه 362 دستگاه تاکسی سمند سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود، اظهار داشت: از این تعداد 22 دستگاه از محل نوسازی ناوگان اتوبوسرانی به ثبت‌نام کنندگان واگذار می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از تاکسیرانانی که امسال متقاضی دریافت تاکسی نو بودند سال آینده خودروهای خود را دریافت می‌کنند، ابراز کرد: 340 دستگاه خودروی سمند از محل توسعه ناوگان تاکسیرانی سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تاکسیرانانی که سال گذشته متقاضی دریافت تاکسی نو بودند امسال خودروی خود را دریافت کردند، عنوان کرد: از محل توسعه ناوگان تاکسیرانی 36 خودروی سمند به متقاضیان تحویل داده شد.

    وی با بیان اینکه پژو و سمند دو نوع خودرویی بودند که در سال گذشته و امسال به متقاضیان تاکسی نو واگذار شده است، بیان کرد: رانندگانی که سال گذشته متقاضی دریافت تاکسی سمند بودند امسال به آنان تحویل داده شد.

    شاددل خاطرنشان کرد: در مجموع امسال 83 تاکسی سمند و پژو 405 به ثبت‌نام کنندگان در سال گذشته واگذار شده است.

    وی با تاکید بر اینکه به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسیهای ون نیز به متقاضیان ارائه می‌شود، تصریح کرد: امسال رانندگان متقاضی 26 دستگاه تاکسی ون بودند که ثبت‌نام‌های لازم انجام شده و امیدواریم تا پایان امسال به آنان واگذار شود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز از محل نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی 25 دستگاه سمند به ثبت‌نام کنندگان تحویل داده شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو